!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Vandaag bij de dealer geweest.Reactie: de computer leest geen fouten uit, dus er is niets aan de hand.Losstaande dat ik niet bepaald klantvriendelijk te woord werd gestaan door een medewerker, 5 meter verderop achter zijn computer een beetje ongeïnteresseerd. Met een houding van, val mij vooral niet lastig. Wat een beetje het motto is van de toko daar.
Ik heb aangegeven dat ik wel een vermogensuitdraai voor hem regel van de testbank. Kan hij dan verder kijken.
Citaat van: Spaantje op 12 oktober 2022, 10:32:06Zijn advies was om hem op de testbank te gooien en met de uitdraai weer richting dealer te gaan.Wat brengt dit je dichter bij de oorzaak van het probleem? Geeft je hooguit een bewijs dat het niet tussen je oren zit. Ik rijd 35 jaar auto en ben nog nooit bij een testbank hoeven zijn om een goede diagnose voor een probleem te stellen.Citaat van: Spaantje op 12 oktober 2022, 10:32:06En mocht het echt drama worden, dan naar een specialist die het waarschijnlijk sneller gevonden heeft.Doe dat nou gewoon lekker direct! Zoals hier al meerdere mensen hebben aangegeven. En ga niet eerst weer tijd en geld spenderen aan een testbank. Citaat van: Spaantje op 12 oktober 2022, 10:32:06 Ze deden helaas zelf geen storingen zoeken voor klanten. Maar ik ben in ieder geval weer een stap verder!Hahaha, een garage die geen storingen zoekt. Wat doen ze dan wel? En wat ben je in hemelsnaam voor stap verder?Citaat van: Spaantje op 12 oktober 2022, 10:32:06 Dikke plus voor Zeelen dus.Sorry als ik te cynisch ben, maar ik snap absoluut niet waar die plus zit. Het komt op mij vooral over dat ze op een hele ingewikkelde manier zeggen dat ze geen idee hebben, of geen zin erin.
Zijn advies was om hem op de testbank te gooien en met de uitdraai weer richting dealer te gaan.
En mocht het echt drama worden, dan naar een specialist die het waarschijnlijk sneller gevonden heeft.
Ze deden helaas zelf geen storingen zoeken voor klanten. Maar ik ben in ieder geval weer een stap verder!
Dikke plus voor Zeelen dus.
En ja natuurlijk kan ik direct naar een specialist. Maar ik betaal niet voor niets extra voor 12 maanden garantie. Dus mijn ziens moet de dealer het ook oplossen.
Aangezien de dealer mij niet gelooft en weigert om het verder te onderzoeken heb ik iets nodig....zodat ik terug kan.
Vandaag bij de dealer geweest.Reactie: de computer leest geen fouten uit, dus er is niets aan de hand.Ik kon hem eens een avond daar laten, dan kijken ze ernaar. Waarvan ik 100% zeker weet dat ze zeggen "niets aan de hand". En i.v.m. afstand, kost het mij 2 dagen.Ik heb aangegeven dat ik wel een vermogensuitdraai voor hem regel van de testbank. Kan hij dan verder kijken.
Goede analyse!
Kijk, hier verschillen we dus van mening. Dat hoef je helemaal niet. Van de zotte dat jij naar andere garages of testbanken moet om 'bewijs' voor je probleem te vinden en kosten te maken.
Lokaal bedrijf heeft de auto in 5min uitgelezen en er kwam een P1541 uit.
Daarvoor hebben ze op mijn nieuwe qv 2 nieuwe nokkenas verstellers + nieuwe distributie + 2 actuators geplaatst. Ben gewoon blij dat het al gedaan is- door de vorige eigenaar. Ze waren met de actuators begonnen, die waren het niet. Die van mij reed nog 80 km/u blijkbaar.