!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Arnoud504
229

  • ***
    - Alfist
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #15 Gepost op: 19 april 2011, 10:34:00 »
Citaat van: Robbie;7809
Ik heb hetzelfde probleem en wordt er echt gek van. De dealer heeft er een andere blue&me module ingezet, maar daar heb ik hetzelfde probleem mee.

Het is bijna niet mogelijk om normaal een gesprek te voeren en ben bijna zover dat ik er een externe carkit in laat zetten. Dat kan alleen niet de bedoeling zijn.
 

Bij mij ook een nieuwe module geplaatst. Het gaat nu iets beter, al heb ik nog steeds vertraging. Voorheen duurde het zo'n 4 seconden voordat mensen mij konden horen als ze mij belden. Met de nieuwe module is dit 1 tot 2 seconden.
Giulietta 1.4MA - Savali/Ragazzon/Bilstein/Eibach
Peugeot 504 Coupe 1ste type (1972)
Verleden:
GT 2.0 JTS Distinctive
Giulietta 1.4MA
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #16 Gepost op: 19 april 2011, 11:01:18 »
mmm.. toen ik de vorige keer in dit topic postte had ik de Giulietta nog niet.. nu heb ik hem wel, maar werkt de B&M niet (goed).. krijg helemaal geen verbinding (registratie mislukt-melding) bij alle telefoons..
*

Robbie
2

  • *
    - Startende Alfist
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #17 Gepost op: 19 april 2011, 15:21:00 »
Citaat van: Arnoud504;7858
Bij mij ook een nieuwe module geplaatst. Het gaat nu iets beter, al heb ik nog steeds vertraging. Voorheen duurde het zo'n 4 seconden voordat mensen mij konden horen als ze mij belden. Met de nieuwe module is dit 1 tot 2 seconden.

Wat voor telefoonmodel heb je? Ga je er op deze manier akkoord mee?
 
Krijg een verhaal te horen bij de dealer over dat iphone4 niet compatible is, want deze staat niet op de lijst op www.blueandme.net. Die lijst is van januari 2010. Oftwel dit excuus kan dus voor alle toestellen vanaf feb 2010 worden gebruikt. iphone5 wordt ergens in juni alweer geintroduceerd....
 
Ik heb het trouwens met een nokia precies hetzelfde probleem.
*

Arnoud504
229

  • ***
    - Alfist
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #18 Gepost op: 19 april 2011, 15:30:49 »
Citaat van: Robbie;7875
Wat voor telefoonmodel heb je? Ga je er op deze manier akkoord mee?

Krijg een verhaal te horen bij de dealer over dat iphone4 niet compatible is, want deze staat niet op de lijst op www.blueandme.net. Die lijst is van januari 2010. Oftwel dit excuus kan dus voor alle toestellen vanaf feb 2010 worden gebruikt. iphone5 wordt ergens in juni alweer geintroduceerd....

Ik heb het trouwens met een nokia precies hetzelfde probleem.

Van mijn werk heb ik een oude nokia 6021 en prive heb ik een iphone 3gs. Beide telefoons doen hetzelfde. De dealer had al aangegeven contact met de importeur op te nemen indien de problemen aanhielden. Voor nu erger ik me er niet meer zo aan. De vertraging is nml een stuk korter dan met de vorige module. De nieuwe zit er net een week in, dus ik kijk het nog even aan.
 
Iphone 5 wordt helaas december zijn de laatste geruchten trouwens ;) Even geduld nog dus!
Giulietta 1.4MA - Savali/Ragazzon/Bilstein/Eibach
Peugeot 504 Coupe 1ste type (1972)
Verleden:
GT 2.0 JTS Distinctive
Giulietta 1.4MA
*

yvesart
1.078

  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #19 Gepost op: 20 april 2011, 11:33:49 »
Citaat van: yvesart;7862
mmm.. toen ik de vorige keer in dit topic postte had ik de Giulietta nog niet.. nu heb ik hem wel, maar werkt de B&M niet (goed).. krijg helemaal geen verbinding (registratie mislukt-melding) bij alle telefoons..
gisteren even bij dealer aangeklopt.. die kreeg het voor elkaar om te registreren, maar aan het einde van de straat klapte B&M met veel gepiep en gekraak er weer uit.. direct terug: woensdag wordt er uitgebreide diagnose verricht.. wordt vervolgd dus.. :o
*

Sandra
117

  • ***
    - Alfist
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #20 Gepost op: 31 oktober 2011, 17:13:54 »
Tijdje niet hier geweest. Leuk om weer even bij te lezen.
Zijn er inmiddels mensen bij wie bovenstaand probleem is opgelost? Bij de dealer hebben ze al een softwareupdate gedaan en de microfoon vervangen, maar ik ben nog altijd nauwelijks te verstaan als ik in mijn auto probeer te bellen (veel ruis, echo, stotterende verbinding en vertraging). Als ik het volume hoger zet wordt het alleen maar erger (logisch), als ik het volume nog lager zet dan nu (20) dan kan ik de persoon aan de andere kant niet meer verstaan. Heel vervelend. Inmiddels kan ik uitsluiten dat het aan de telefoon ligt (3 verschillende telefoons van 3 verschillende merken doen exact hetzelfde). Ook ik sta nu op het punt een externe carkit in te laten bouwen. Ik hoorde zojuist van de dealer dat er nogal wat klachten zijn over Blue&Me. Ik denk dat ik ze nog één kans geef om het op te lossen....
Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive - Nero Etna - Rood leer - Pack Business - Pack Sport 3 met Turbina\'s
*

Arnoud504
229

  • ***
    - Alfist
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #21 Gepost op: 31 oktober 2011, 19:15:09 »
Nee, hier ook niet opgelost.

De dealer wist het ook niet meer. Dus dan maar blijven rondrijden met die vertraging...
Giulietta 1.4MA - Savali/Ragazzon/Bilstein/Eibach
Peugeot 504 Coupe 1ste type (1972)
Verleden:
GT 2.0 JTS Distinctive
Giulietta 1.4MA
*

rvbracht
35

  • *
    - Startende Alfist
Vertraging in telefoongesprek via Blue&Me
« Reactie #22 Gepost op: 2 november 2011, 20:58:57 »
Tja, Microsoft he...
Mijn blue & me is ook niet je van het, terwijl de blue & me bij mijn vrouw in haar Fiat 500 het wel goed doet.

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk