!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Beste mensen.Het volgende probleem!Bij zware regenval heb ik waterlekage achterin de auto ( bij de voetmatten) zowel linker als rechterkant.Heb even gekeken en het lekt vanaf het rubber vanaf de onderkant deur. Het lekt waarschijnlijk langs het plastic dorpel naar de hoeken van het voetmat. Rubbers zijn niet stuk, en sluiten naar mijn mening goed af. Heb één gedeelte van de plastic dorpel losgehaald of er onderin de carrosserie ook nat is. Dit is niet het geval.Is dit een bekend euvel? Groet, Henri
heb er in het verleden bij een 147 wel last van gehad.... Daar lag het aan de folie aan de binnenkant van het deurpaneel, die niet goed afsloot.... Check ook de afwateringsgaatjes a.d. onderkant van de deur(en)...
Er is weer heel wat hemelwater naar beneden gevallen en kon ik goed zien waar de lekkage vandaan kwam.Het water komt vanaf het rubber naar binnen. Dit is ongeveer vanaf het midden van de deur. Dit zowel linker als rechter kant. ....