!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Kevin Nefkens
6

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA 170pk
  • *
    - Startende Alfist
Wegvallend geluid van de radio
« Gepost op: 23 september 2020, 15:13:26 »
Beste allemaal,

Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een Giulietta uit 2012 (zonder ingebouwde navigatie).  Ik loop echter tegen een kleine 'issue' aan met de radio. Ik kan alle zenders die ik wil hebben wel vinden, merk alleen dat er veel ruis op zit (bij de ene zender meer dan bij de ander, maar het is wel overal aanwezig). Soms gaat het volume door die ruis ook even iets omlaag. Kort samengevat: fatsoenlijk naar de radio luisteren zit er niet in. Soms is het geluid wel even kraakhelder, daarna begint de ruis weer. Wisselt steeds af zogezegd.

Nu heb ik al geprobeerd eea op te zoeken op het forum hier maar kan niet echt iets treffends vinden.

Is er iets wat ik over het hoofd zie, bijvoorbeeld ergens een verkeerde instelling? Zo niet, iemand die bekend is hiermee en een oplossing heeft ?

Alvast dank voor de hulp !

Kevin
*

Bredabounce
191

  • Type Alfa: 159 2.0 JTDm TI SW
  • ****
    Amico del club - Alfist
  • La magia della bellezza
Re: Wegvallend geluid van de radio
« Reactie #1 Gepost op: 23 september 2020, 15:26:54 »
klinkt een beetje als een defecte antenneversterker.
deze zit ws in de antennevoet (bij een 156 en bij mijn 159 zit deze daar wel).
-----------
Niente batte l'esperienza di Alfa Romeo
*

peetmultiair
582

  • Type Alfa: Giulietta Multiair 170pk.
  • *****
    - Super Alfist
Re: Wegvallend geluid van de radio
« Reactie #2 Gepost op: 23 september 2020, 15:47:10 »
Alfasud, 2x Alfa 33, 3x Alfa 155, Alfa 156 V6 200pk🎉, Alfa Giulietta MA 170 pk.(Na tuning 200 pk.)