!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ben zelf geen fan van de twinair in een mito.Onlangs juist een mito verkocht (1.3) en daarvoor terug een 500 sport cabrio jawel twinair.[...]
De auto is niet van mij maar van de directie thuis.Zij wilde perse een cabrio en met haar budget was een abarth 500 cabrio niet te betalen.Ik ben geen fan van de twinair metname dat geluid vind ik bagger. Daar komt nog bij dat een twinair meer trilt dan een 4 cylinder dat is erg wennen.Door tuning wordt dat trillen wel minder
Mito is een leuke wagen, persoonlijk fan van het design van de Mito.Verschil tussen de 85 pk en 100 pk is niet heel groot, daar het koppel nagenoeg gelijk is. Wel is de 100 pk voorzien van een aantal technische modificatie`s, waardoor het motortje langer lucht heeft en boven in toeren langer door haalt ( iets wat je in de praktijk niet vaak doet ).Online is nog niet alle data makkelijk verkrijgbaar, wat de winsten zijn bij tuning van een 100 pk versie.
De 500 twinair standaard 80 pk hebben we laten tunen naar nabij 105 en tevens een KN inlegfilter.De standaard 105 pk twinair versie heeft een grotere turbo dan de 80 pk
de 105pk is alleen in het jaar 2014 voor de Mito geleverd daarna zijn er de 100pk versies gekomenals ik het goed heb begrepenen wat ook een verschil is het uitlaat systeem van de 85pk en de 105pk naar mijn weten.105pk heeft een middendemper en een einddemper dus stiller ten opzichte van de 85pken de 85pk alleen een middendemper dat is ook bij de Fiat 500.jeroen