!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

alfa kees
201

  • Type Alfa: Mito 1.3JTDm distinctive
  • ***
    - Alfist
Bodemplaat mito 1.3jtd
« Gepost op: 3 augustus 2016, 21:00:47 »
Is iemand die weet of er een bodemplaat onder de motor hoort bij een 1.3 jtd? Of kan kijken bij zijn eigen mito? Bij mij zit hij niet namelijk en ik zou er wel graag wat onder willen. Maar ik kan hem voor elk type motor vinden behalve voor die van mij.

Nu weet ik niet of die van een andere motor ook past maar ik vind het een dure gok om zomaar wat te bestellen. Kosten ruim €200 per stuk....



Alfa 33 1.3v '92 | alfa 155 2.0 16v ts sport '95 | Alfa 156 1.8 ts sw '01
*

NiekD
82

  • Type Alfa: Giulietta QV Limited Ed.
  • **
    - Junior Alfist
Re: Bodemplaat mito 1.3jtd
« Reactie #1 Gepost op: 5 augustus 2016, 14:58:11 »
Ik heb net even bij de Mito van mijn vriendin gekeken. Zij heeft ook de 1.3 jtd motor in haar Mito. Deze heeft ook geen bodemplaat onder de motor. Was mij nog niet eerder op gevallen, maar zal dan waarschijnlijk zo horen bij de Mito's denk ik.

Of er zijn een paar dealers geweest die ze achterover hebben gedrukt, haha  :-[
Giulietta QV Rosso Competizione Limited Edition, 295 pk / 471 nm, H&S Corse getuned, JM Tuning downpipe + sportkat, JTD Performance stage 2 koppeling
*

jowi
25

  • Type Alfa: 916 - GTV
  • *
    - Startende Alfist
Re: Bodemplaat mito 1.3jtd
« Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2016, 17:02:58 »
Geen bodemplaat maar er zit wel over de hele breedte van de motor een dikke kunststof slijtstrip van 5 a 6 cm hoog, die de motor moet beschermen tegen drempels e.d. En inderdaad, dat ding schuurt ook echt de grond bij ELKE drempel of vluchtheuvel of op/afrit die je over moet. Hoe langzaam ook.
*

alfa kees
201

  • Type Alfa: Mito 1.3JTDm distinctive
  • ***
    - Alfist
Re: Bodemplaat mito 1.3jtd
« Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2016, 18:46:39 »
Ik ben er ook achter inderdaad. Ik heb twee dagen geleden mijn Mito even aan de buurman gegeven. Gevolg hij heeft er ook meteen eentje gekocht. Knapt helemaal op hier in de straat.

Maar daar zit er ook geen een onder inderdaad.

Toch maar eens eentje van een ander type passen.
Alfa 33 1.3v '92 | alfa 155 2.0 16v ts sport '95 | Alfa 156 1.8 ts sw '01
*

4cnl
6

  • Type Alfa: Mito JTD 155Q4 147GTA 4C
  • *
    - Startende Alfist
Re: Bodemplaat mito 1.3jtd
« Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2016, 20:46:23 »
Zit er bij mij ook niet op

Ik heb het met de dealer op chassisnummer uitgezocht en hoort er geen op te zitten

Ik weet niet wat het resultaat is wanneer je hem er op zet, alles is wel voorbereid.

Ik heb met maar zo gelaten.

Het resultaat is wel dat de carterpan wel gaat roesten aan de voorzijde