!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Mito2008
6

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Complete ragazzon uitlaat + spacers
« Gepost op: 8 april 2021, 20:21:33 »
Heeft er iemand op dit forum een complete ragazzon uitlaat onder zijn/haar Mito gemonteerd. Ik het zelf de 1.4 T-jet 155 en overweeg om de gehele uitlaat te vervangen voor een ragazzon versie. Ik ben vooral benieuwd naar het geluid hiervan aangezien ik wel een wat sportiever geluid wil, maar niet dat dit extreem is.

Daarnaast, wat voor spacers hebben jullie op de Mito zitten? Qua dikte vooral dan. Ik ben altijd een beetje terughoudend geweest hierin, maar wil nu toch dat de wielen de wielkasten iets meer opvullen.
*

Reynaert98
161

  • Type Alfa: Giulietta 1.4TB Sportiva
  • ***
    - Alfist
Re: Complete ragazzon uitlaat + spacers
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2021, 12:17:18 »
Ik heb alleen een Ragazzon einddemper eronder zitten, mits je de middendemper en kat er niet uit haalt maar vervangt met Ragazzon sportkat en middendemper zal het geluid niet zo heel veel verschillen, alhoewel het geluid niet al te best is in de video;
https://www.youtube.com/watch?v=kkr-ZPRJnuE&ab_channel=718passion is het wel een redelijke indicatie over hoe hij klinkt t.o.v. de standaard demper.

Ik heb er ook een tijdje Novitec 15mm spacers op gehad maar heb ze sinds kort van de vooras gehaald omdat het toch iets minder stuurde (misschien dat 10 a 12mm beter is?) . Het staat een stuk mooier en is vooral goed te zien bij de achteras, ik zal wel even een duidelijkere foto uploaden. De auto is wel verlaagd met Eibach veren dus het zal er iets anders uit zien dan bij een standaard Mito.
*

Reynaert98
161

  • Type Alfa: Giulietta 1.4TB Sportiva
  • ***
    - Alfist
Re: Complete ragazzon uitlaat + spacers
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2021, 12:20:10 »