!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

maartenb85
2

  • Type Alfa: Alfa Romeo Mito
  • *
    - Startende Alfist
Dakdragers
« Gepost op: 24 april 2018, 08:25:58 »
Beste mede Mito (of Alfa in het algemeen) rijders/liefhebbers,

In de giulietta club vond ik wat reacties over dakdragers. Dit topic is volgens mij iets minder populair onder mito rijders, maar helaas ontkom ik er toch niet ;). De racefiets moet deze zomer toch echt mee naar Italie en ik kan moeilijk mijn vrouw thuis laten, dus hij moet het dak op.

Zijn er mensen met dakdragers voor de mito? Waar moet ik op letten bij overgaan tot aankoop. Ik zie dat Thule, Mont Blanc, Altera ze verkoopt, maar geen idee wat goed voor de auto en rijcomfort is.

Bedankt alvast!

Maarten

ps dit is mijn eerste activiteit op het forum aangezien ik vroeger alles via facebook deed, maar daar probeer ik mee te stoppen ;).
*

radjatoe
57

  • Type Alfa: 159 2.2 JTS SW
  • **
    - Junior Alfist
Re: Dakdragers
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2018, 16:01:56 »
Volgens mij maakt het niet uit voor welk merk je gaat, t past 1:1... T enige verschil zijn de bredere dragers, werken als een soort vleugels waardoor je geen gefluit gaat krijgen tijdens het rijden...