!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

MyMiTo2012
2

  • Type Alfa: MiTo 1.3 JTDm 2012
  • *
    - Startende Alfist
Hoedenplank speakers
« Gepost op: 13 augustus 2021, 21:49:36 »
Betreft een MiTo 1.3 2012

Ik wil graag speakers in m’n hoedenplank voor een nog mooier geluid (vooral de bass). Ik weet helaas erg weinig van auto’s en modifying (ben volop aan het leren). Is er iemand die zulke speakers geïnstalleerd heeft en die mij kan vertellen hoe dit is gedaan? Hoe kom ik erachter hoeveel RCA uitgangen ik heb en wat heb ik nodig behalve de speakers zelf (amp/versterker etc)?
*

OneAndOnlyRift
165

  • Type Alfa: MiTo Centenario
  • ***
    - Alfist
  • Why drive boring cars?
    • Instagram
Re: Hoedenplank speakers
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2021, 22:53:44 »
Ik zou niet in de hoedenplank gaan installeren, er zijn genoeg upgrade sets die mooi aansluiten op de originele montagepunten. Je kan eens kijken op audiovolt, daar hebben ze een aantal sets op maar voor de mito

Zelf heb ik voorin een composet van jbl geïnstalleerd, gecombineerd met het aanbrengen van geluiddempend materiaal.

Afhankelijk van je headunit kun je de wattage bepalen. Zelf heb ik een headunit met 4 55watt aansluiting, dus heb ik gekozen voor 50watt speakers die zeer goede bass leveren
> Mito Centenario Nero Etna w. Veloce facelift > Stage 1 Tune H&S Corse (175pk & 285nm) >  Novitec Stradale Schroefset, 15mm Eibach spacers > GTech Exhaust > Brembo QV Brakes.  > BMC Open Filter