!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
INOXCAR Uitlaat
« Gepost op: 24 maart 2019, 23:44:00 »
Wie O Wie heeft er ervaring met INOXCAR uitlaten?
Ik wil onder mijn Mito 1.3 JTDM een uitlaat laten monteren met aan weerszijde een pijp van 102 mm rond.
Het gaat om een catback systeem en hij zou dan met een soundpijp gemonteerd worden.
Ben benieuwd of het ook iets doet met het geluid want ja het is en blijft natuurlijk wel een diesel.
Laat maar weten of je iets weet of als je een filmpje hebt is die natuurlijk zeer welkom.
Ben zeer benieuwd.

Groeten,
Jos
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2019, 11:51:16 »
Ha Jos,
Heb de volgende video gespot van een Subari 2.0, Diesel wel te verstaan, met een INOXCAR Exhaust. Je kunt niet echt meer horen dat het een Diesel-auto is, dus bij mijn weten is het een goed resultaat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bKwbbAAMwGs[/youtube]
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2019, 23:03:05 »
Dankjewel.
Helaas een heeeeel erg kort filmpje maar in ieder geval iets.
Ben zeer benieuwd wat het onder mijn auto gaat doen.
Ik hou jullie op de hoogte.
*

Riggard
10

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2019, 19:05:18 »
Graag! ben benieuwd ;)
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2019, 07:24:18 »
Weet je dat zeker  2x  102 ?  Want ik vind ze zelfs voor mijn 159 net te groot.






Geluid vind ik wel prettiger nu,      Ik wilde voorkomen dat het hinderlijk was en dat is goed gelukt.

Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #5 Gepost op: 4 april 2019, 23:15:43 »
Hallo allen,
Na een zeer roerige week ben ik heeeeel erg blij met mijn aangekondigde INOXCAR uitlaat.
Vind het zelf erg geslaagd en het geluid is ook nog eens iets sportiever geworden.
Binnen in de auto is het bij constante snelheid een heel stuk stiller geworden alleen bij gas geven hoor je echt dat er iets anders onder de diesel zit als standaard.
De oude standaard uitlaat verwijderd en na een klein uurtje zat de INOXCAR kaarsrecht gemonteerd.
Vind het zelf al met al erg geslaagd omdat ik in eerste toch wel twijfelde aan de 102 mm eindpijpen maar het valt mij gelukkig mee.
Zou zeggen, oordeel zelf.
IK BEN IN IEDER GEVAL BLIJ
*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #6 Gepost op: 4 april 2019, 23:24:54 »
Gaaf! Ziet er enorm sportief uit. Maak eens een youtube-filmpje van het geluid bij starten en touren blazen, ben wel benieuwd wat we te horen gaan krijgen... ;)
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #7 Gepost op: 4 april 2019, 23:48:53 »
Ziet er gaaf uit, waar heb je het laten doen en wat was de € schade?
Ben ook wel benieuwd naar het geluid!
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #8 Gepost op: 5 april 2019, 00:09:41 »
Hoi heren,
Dank voor jullie reactie.
Een filmpje houde jullie nog van mij tegoed.

Paul,
Ik heb zeer goede contacten met een vriend van mij die een garage heeft die puur gericht is op uitlaten, veren en schroefset, schijfremmen enz. enz.
Dus eigenlijks alles voor onder je auto
Hij is erkend montage partner en dealer van o.a. Ulter, INOXCAR ,Ragazzon, K-Sports enz. enz.
Ik heb met hem besproken wat eventueel de mogelijkheden zijn om een geweldige actie te doen voor al onze forum leden.
Hier heeft hij zeker oren na.
Graag wil ik hem (Luuk) op de aanstaande Viva Italia in Assen aan je voorstellen zodat jullie samen kunnen bespreken wat hij kan betekenen voor onze club.
1 ding kan ik je al wel verklappen, het is een vakman en een pietje precies.
Precies wat we nodig hebben.
Vind het niet echt netjes om de gevraagde prijs te melden.
Aangezien het een vriend van mij is heb ik een zeer speciale prijs gehad.
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #9 Gepost op: 5 april 2019, 06:42:09 »
Helemaal mooi.

Mooi hoe je de uitlaat ziet lopen vanaf de achterkant,   erg benieuwd irl.  ( vraag je maat of hij een spiegel mee neemt, leg je die eronder om beter te kunnen laten zien )
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

Giulia M
268

  • Type Alfa: Giulia Super 2.2 MT
  • ****
    - Senior Alfist
    • GM - Car Drawings
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #10 Gepost op: 5 april 2019, 07:30:19 »
Echt super vet!!

Bij de mito is de meest storende factor in het ontwerp voor mij de kleine dubbele uitlaat aan 1 kant, die er zo een beetje onderuit steekt. Dit is zoooooo veel beter!! Maakt het echt een stoere bak

Geïnteresseerd in een tekening van jouw auto? Die kan ik voor je maken! Klik Hier (of PM!)

Mijn Giulia :-)
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #11 Gepost op: 5 april 2019, 09:36:21 »
Citaat van: Lizzy op  5 april 2019, 00:09:41
Citaat van: Lizzy op  5 april 2019, 00:09:41
Hoi heren,
Dank voor jullie reactie.
Een filmpje houde jullie nog van mij tegoed.

Paul,
Ik heb zeer goede contacten met een vriend van mij die een garage heeft die puur gericht is op uitlaten, veren en schroefset, schijfremmen enz. enz.
Dus eigenlijks alles voor onder je auto
Hij is erkend montage partner en dealer van o.a. Ulter, INOXCAR ,Ragazzon, K-Sports enz. enz.
Ik heb met hem besproken wat eventueel de mogelijkheden zijn om een geweldige actie te doen voor al onze forum leden.
Hier heeft hij zeker oren na.
Graag wil ik hem (Luuk) op de aanstaande Viva Italia in Assen aan je voorstellen zodat jullie samen kunnen bespreken wat hij kan betekenen voor onze club.
1 ding kan ik je al wel verklappen, het is een vakman en een pietje precies.
Precies wat we nodig hebben.
Vind het niet echt netjes om de gevraagde prijs te melden.
Aangezien het een vriend van mij is heb ik een zeer speciale prijs gehad.

Dat is zou wel een mooie actie zijn. Ik twijfel ook nog steeds om het wel of niet te doen.
Alfa Newbie.
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #12 Gepost op: 5 april 2019, 10:57:59 »
Ik hoop dat jullie het onderstaande filmpje  (zie PDF bestand) van mijn uitlaat kunnen openen.
Probeer ook nog op een andere manier te filmen dus die houden jullie nog even tegoed.
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #13 Gepost op: 5 april 2019, 11:48:12 »
Citaat van: Lizzy op  5 april 2019, 10:57:59
Citaat van: Lizzy op  5 april 2019, 10:57:59
Ik hoop dat jullie het onderstaande filmpje  (zie PDF bestand) van mijn uitlaat kunnen openen.
Probeer ook nog op een andere manier te filmen dus die houden jullie nog even tegoed.

PDF bestandje met filmpje doet bij mij niets.
Alfa Newbie.
*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: INOXCAR Uitlaat
« Reactie #14 Gepost op: 5 april 2019, 12:13:28 »
Citaat van: Lizzy op  5 april 2019, 00:09:41
Citaat van: Lizzy op  5 april 2019, 00:09:41
Hoi heren,
Dank voor jullie reactie.
Een filmpje houde jullie nog van mij tegoed.

Paul,
Ik heb zeer goede contacten met een vriend van mij die een garage heeft die puur gericht is op uitlaten, veren en schroefset, schijfremmen enz. enz.
Dus eigenlijks alles voor onder je auto
Hij is erkend montage partner en dealer van o.a. Ulter, INOXCAR ,Ragazzon, K-Sports enz. enz.
Ik heb met hem besproken wat eventueel de mogelijkheden zijn om een geweldige actie te doen voor al onze forum leden.
Hier heeft hij zeker oren na.
Graag wil ik hem (Luuk) op de aanstaande Viva Italia in Assen aan je voorstellen zodat jullie samen kunnen bespreken wat hij kan betekenen voor onze club.
1 ding kan ik je al wel verklappen, het is een vakman en een pietje precies.
Precies wat we nodig hebben.
Vind het niet echt netjes om de gevraagde prijs te melden.
Aangezien het een vriend van mij is heb ik een zeer speciale prijs gehad.

Hee Jos, dat is leuk om te horen! Ik denk dat we vast wel iets moois kunnen regelen!
..nog steeds in afwachting van je video haha

EDIT: Je PDF werkt niet, het tevens ook niet mogelijk om een video in een PDF af te laten spelen.
Ik zou Youtube gewoon proberen, je kunt ook iets "verborgen" uploaden. Omdat je dan de link hier deelt kunnen wij het wel zien en andere niet, mocht je dat willen ivm privacy redenen.
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.