!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Maurice155
12

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Interieurfilter luchtstroom richting
« Gepost op: 13 augustus 2019, 18:48:07 »
Ik heb zojuist het interieurfilter onder het dashboard vervangen. Op de bovenkant van het filter staat Air Flow met een pijltje. Ik heb hem op dezelfde manier terug gezet, maar ik twijfel of die op de goede manier er in zat.

Gaat de luchtstroom van buiten door het interieurfilter naar de kachel ventilator en dan naar binnen? Of van buiten door de kachel ventilator naar het interieurfilter en dan naar binnen?

Even een foto bijgevoegd voor de duidelijkheid. Aan de linkerkant zit de interieurfilter behuizing en rechts zit de kachel ventilator.

*

jwq
2.618

  • Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Interieurfilter luchtstroom richting
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2019, 18:58:02 »
pijl op filter schijnt naar achterkant auto te moeten wijzen.....
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

Paul
1.847

  • ******
    Presidente - Super Alfist
Re: Interieurfilter luchtstroom richting
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2019, 12:12:39 »
Ik blijf hier even van op de hoogte! Ik heb een nieuw interieur filter liggen en moet die nog plaatsen haha
Mijn grote Alfa-liefde Giulietta Quadrifoglio; 285pk, Etna Black, Giulia Veloce wielen, Carbon delen, verlaagd, Ulter uitlaatsysteem met klep, rode intercooler, alcantara dashboard en meer lees je hier.
*

alfistalimburg
464

  • Type Alfa: giulietta qv
  • ****
    - Senior Alfist
  • you only live once
Re: Interieurfilter luchtstroom richting
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2019, 17:52:43 »
De pijl moet inderdaad naar de achterkant van de auto wijzen.
Alfa Romeo Giulietta QV: Audison composet - Ulter 100mm einddemper - 19inch Prodrive S velgen - Brembo remschijven + EBC red stuff blokken
RVS Jmtuning downpipe - powerflexrubbers - stage 2 jtd performance koppeling - k04 hybrid turbo - airtec intercooler
322,6pk/437nm