!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

AndreCruz
2

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Kofferbak opent niet meer
« Gepost op: 4 september 2019, 13:26:24 »
Hallo,

Volgend probleem stelt zich met mijn Mito uit 2015....
mijn kofferbak opent niet meer....zekering nog ok...wanneer ik de kofferbak toe doe opent hij niet meer....
Zou dit probleem in de duwknop  met het alfaprobleem zitten of eerder elektrisch...?
Zit er steeds een reserve kabel boom bij de mito?

Alvast dank..
*

DanielH92
1.921

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Kofferbak opent niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2019, 16:10:50 »
Bij de Giulietta's is dit in 99% van de gevallen een draadbreuk in de rubber kabeldoorvoer van achterklep naar auto.  Is een erg zwak punt waar alle Giulietta's wel een keer reparatie gaan nodig hebben.
Zou me niks verbazen als dit bij de Mito ook wel eens een probleempje kan opleveren.

Werkt het nog wel met de afstandsbediening? Zo ja, de drukknop kapot of de draden vanaf de drukknop ergens in de rubber doorvoer kapot.
Zo niet, dan de draden richting het kofferbakslot ergens kapot in de rubberdoorvoer.
De knop kan kapot zijn, om dit te bepalen zou je die contacten kunnen doormeten.
Of de twee contacten in de stekker achter de drukknop even contact met elkaar laten maken om te zien of het dan wel werkt.
*

AndreCruz
2

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Kofferbak opent niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2019, 18:07:15 »
Hoi,

bedankt al voor de snelle reactie....

Met de afstandsbediening werkt het helemaal niet......
Morgen uw advies eens volgen en de draden richting kofferbakslot eens bekijken.....
En anders de knop eens doormeten....

Grtz Serge