!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

KimR01
1

  • Type Alfa: Mito 1.6 2009
  • *
    - Startende Alfist
MiTo radio vervangen
« Gepost op: 29 mei 2021, 20:47:50 »
Hoihoi

Ik heb zonet eindelijk de radio uit me mito gekregen. Nu wou ik me nieuwe radio aansluiten maar weet niet welke kabels en aansluitingen nodig heb wie kan mij helpen?

Auto: alfa romeo MiTo 1.4T 2009
Radio: pioneer

Alvast bedankt :)
*

DanielH92
1.946

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: MiTo radio vervangen
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2021, 11:16:55 »
Dit is echt te weinig informatie om op afstand iets te kunnen zeggen. Welke radio (merk + type) en foto's van zowel stekkers van auto als radio zullen zeker helpen om een antwoord te krijgen.
*

Milan.M
1.879

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: MiTo radio vervangen
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2021, 04:57:23 »
Als het goed is heb je een stekker verwijderd uit je standaard radio, dit is de ISO stekker.
De pin-out van deze stekker staat (als het goed is) boven op de oude radio, dan weet je exact welke pen waarvoor bedoeld is.

Er bestaan genoeg adapters voor vrijwel ieder merk+model radio, dus met de juiste zoektermen moet je de geschikte kunnen vinden.
Mocht je stuurwielknoppen hebben, en de functies hiervan willen behouden dan heb je ook nog een stuurwielinterface nodig.
Ook dit is weer afhankelijk van auto + merk en model radio.

Kom je er niet uit dan zijn we hier om te helpen, maar zoals @DanielH92 al aangeeft hebben we dan wel meer informatie nodig.

Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV