!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

BdeRam
2

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Navigatie + Parrot update
« Gepost op: 5 juni 2018, 11:48:20 »
Beste allen,

Sinds begin Mei ben ik in het bezit van een Alfa Romeo Mito uit juni 2011. Super wagen. Tot dusver zeer tevreden en inmiddels liefhebber van het Italiaanse automerk.

Echter heb ik één vraag betreft de navigatie en het Parrot systeem.
De navigatie wordt zoals gebruikelijk bestuurd d.m.v. de informatie die is opgeslagen op de SD kaart. Is er een standaard site waar ik deze kan updaten?

Mocht dit niet mogelijk zijn sta ik eventueel open voor het inbouwen van een geheel nieuw navigatie systeem, mochten daar tips (merk/functie met Apple Carplay) over zijn hoor ik dat ook graag!

Betreft het Parrot systeem:
De snelkoppeling telefoon-Parrot werkt fantastisch, maar bij het afspelen van muziek wil het Parrot systeem nog is op hol slaan bij het kiezen van een volgend nummer via de drukfunctie van de Parrot. In plaats van een volgend nummer wordt het nummer doorgespoeld en lijkt dit niet meer te herstellen.

Iemand ervaring mee? Hoor het graag, alvast bedankt!

Groet,
Berry
*

wobbut
50

  • Type Alfa: MiTo 1.4 MultiAir TCT
  • **
    - Junior Alfist
Re: Navigatie + Parrot update
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2018, 10:40:28 »
Updaten van de navi kan wel maar helemaal uptodate word je niet en is ook nogal prijzig, daar koop je bijna een nieuwe TomTom voor...

Als je een losse Parrot hebt (zoals de MKi9200), weet ik uit ervaring dat die gek gaat doen als batterijtje (CR2032) leegraakt. En dat gebeurt nogal eens... handig om een stripje van die batterijen in de auto te hebben liggen dus.
Mito 1.4 MultiAir TCT 135pk '10
*

BdeRam
2

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Navigatie + Parrot update
« Reactie #2 Gepost op: 7 juni 2018, 11:01:38 »
Bedankt voor je tip! Ik heb zo'n setje batterijen inmiddels aangeschaft dus zal er is mee puzzelen vanavond.