Beste Alfisten!
Mijn vrouw heeft een
MiTo 1.4 T-Jet 155PK van
Juli 2009. Ze rijdt er lange lange afstanden mee en wil graag cruise control.
Dus ik heb een originele stuurkolomschakelaar besteld bij onderdelenlijn, gemonteerd en geprobeerd in te leren.
Ik heb dit gedaan met behulp van MultiECUscan,
Proxi settings > cruise control (from 2009) > enabled.
Helaas geen resultaat, geen storingen of brandende lampjes op het dashboard, en geen cruise control.
Heeft iemand hier ervaring mee?
EDIT: Kenteken H-884-ZR, wellicht kent iemand de auto? Is naar de sloop gebracht met een doorgeslagen krukas poelie vorig jaar.
Het cruisecontrol lampje op het IPC werkt wel, deze heb ik getest door hem via MES aan te sturen.
In MES zie ik ook wat vreemde waarden, bijvoorbeeld gearbox type DDCT, maar dit is een handgeschakelde 6-bak.
