!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Galfa-Nijm
1

  • Type Alfa: 1.3 JTDM Mito
  • *
    - Startende Alfist
Randjes om speaker aan de buitenkant van de deur.
« Gepost op: 10 december 2021, 16:31:44 »
Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum na al lang genoten te hebben van de eerdere topics.

Ik zit met het volgende probleem: mijn speaker in de rechterdeur kraakt, nu hoor ik jullie al denken 'koop een nieuwe speakerset en het probleem is opgelost' echter ligt het probleem (vermoed ik althans) niet aan de speaker maar aan het randje dat je vastklikt in je deur. Als ik dat randje aandruk hoor je geen gekraak maar zodra hij los zit hoor je de kraak/trilling. Heb al van alles geprobeerd om hem vast te krijgen maar niks werkt en daarom wil ik graag nieuwe randjes bestellen. Ik heb echter geen idee waar dat kan.

Weet iemand een goede plek om deze randjes te kopen? een link naar het product zou super zijn!
Het gaat dus om de randjes die buiten je doorpanel zitten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
*

SCguilietta
39

  • Type Alfa: Giulietta 1.4T Multiair
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Randjes om speaker aan de buitenkant van de deur.
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2022, 21:58:50 »
Probeer het eens op de Qverde website, als het hier niet vermeld staat kan je ze ook altijd eem mailtje sturen. Ze kunnen erg veel orginele onderdelen leveren op aanvraag, die dus niet in de webshop zelf staan. Duidelijke uitleg en eventueel een foto erbij dan heb ik daar wel vertrouwen in.

Als het om het randje gaat waar ik denk dat het om gaat, en hij is te demonteren zonder te beschadigen kan je altijd proberen hem na demonteren weer te monteren en fixeren met lijm of kit oid. Wellicht is de hechting niet meer helemaal lekker.. Wel netjes werken uiteraard, je wil geen lijm of kit op de zichtbare delen van de wagen..

Hoop dat je eruit komt.