!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

dukes
2

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Roest onder achterklep slot
« Gepost op: 29 juli 2021, 15:52:07 »
Ik heb een roestplekje wat begint onder het afdekschild van het achterklep slot. Hoe kan ik dit verwijderen om de roest goed te verwijderen? Het gaat dan om het gehele chromen deel.
*

DanielH92
1.946

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Roest onder achterklep slot
« Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2021, 17:50:38 »
Het slot deel of de drukknop?
*

Roberto il Duce
68

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 sportiva
  • **
    - Junior Alfist
Re: Roest onder achterklep slot
« Reactie #2 Gepost op: 29 juli 2021, 19:15:28 »
Ik heb een roestplekje wat begint onder het afdekschild van het achterklep slot. Hoe kan ik dit verwijderen om de roest goed te verwijderen? Het gaat dan om het gehele chromen deel.
Eventueel even met soda gaan proberen ik zou niet met al te veel chemische cq zure middelen gaan beginnen met schrobben weet je het maar nooit

saluti
ALFA ROMEO 33 imola 1.4 Nero   FIAT Grande Punto 1.4 Tjet
*

MysteryAngel
2.688

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Roest onder achterklep slot
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2021, 20:42:30 »
Roest bij een Mito heb ik tot nu toe nog nooit eerder gehoord.
Maar ik weet wel dat de Punto´s wel last kunnen hebben van roest bij de achterklep.
Ik denk dat je het beste even langs een schade herstel bedrijf kunt gaan om een diagnose te stellen.
*

dukes
2

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Roest onder achterklep slot
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2021, 11:04:21 »
Alvast bedankt voor jullie snelle reacties. De auto is even uitgeleend maar ik maak over twee weken even een foto! Grazie a tuti