!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

plomp
1

  • Type Alfa: Mito Sport
  • *
    - Startende Alfist
Spotify streamen via Blue&Me
« Gepost op: 30 oktober 2013, 11:57:02 »
Hallo!

Sinds kort ben ik eigenaar van een Mito 1.4 Turbo (2010) met daarin een Blue&Me systeem (geüpdatet naar 5.6).
Nu ben ik al dagen aan het zoeken op internet of er een mogelijkheid is om met mijn Iphone 5 muziek te streamen via Blue&Me.

Ik lees op diverse forums dat het niet mogelijk is, maar dit zijn allemaal oude topics.
Wellicht weet iemand of er nu anno 2013 er wél een mogelijkheid bestaat?
Via een adapter of op een andere creatieve manier?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groeten Raymond

Re: Spotify streamen via Blue&Me
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2013, 20:59:15 »
Het schijnt dat als je de telefoon aansluit via een kabel (via usb) dat je wel kunt streamen. Met Bluetooth verbinding zijn er nog steeds problemen en lukt dat vrijwel niet.
*

svadu
372

  • Type Alfa: Giulia Super
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Spotify streamen via Blue&Me
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2013, 00:29:53 »
Blue&me tot nu toe ondersteunt geen A2DP bluetooth profiel. Dus of via een kabel of via een 3de partij producten (zoals hier beschreven).

Het is ook een hardware beperking volgen mij. Misschien met MY2014 wordt het wel 'out of the box' mogelijk...
147 1.6 TS -> GT 2.0 JTS -> Giulietta QV (Squadra tuning, Supersprint turboback) -> Giulie Super 2T (Veloce Pack  + Squadra Massimo)