!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gave Mito, en ook nog eens in de mooiste kleur Nero Etna.Leuke upgrades die je in de planning hebt staan.Wel moet ik zeggen dat de Mito zelfs standaard al een behoorlijk hard geveerde stugge auto is.Zelfs met originele schokbrekers is het niet echt comfortabel rijden over klinker wegen.
Milan ik heb nu ook een my2014 qv stuurwiel gekocht.Je kunt de airbag uitwisselen alleen de knoppen zijn anders.Bij 2009 tm 2013 zijn de knoppen zonder omlijsting.Erna met.Dat je 8 knoppen op 6 installeerd is geen issue. Meestal zijn dit de blue en me knoppen.Sterker nog als je geen knoppen hebt kun je ook knoppen installeren 6 of 8.Succes!
Wat betreft de uitlaat, ik heb zelf een Giulietta MA, zal ongetwijfeld wat verschillen, maar ik denk niet al te gek veel.Alleen een einddemper vervangen gaat mijns inziens nooit te gek worden, zelfs niet als je een einddemper zonder demper pakt. Geeft gewoon net dat iets sportievere geluid waar je naar op zoek bent.Andere optie is om simpelweg de middendemper te verwijderen -en vervangen voor een loze pijp, niet direct ervaring met een Mito, maar Giulietta rijders die dit gedaan hebben zijn allen positief.Hou er rekening mee dat mocht je ooit je Katalysator willen verwijderen en/of vervangen door een sportkatalysator dat dit ook behoorlijk wat met je geluid gaat doen. Mocht je dat van plan zijn dan zou ik de rest van je uitlaat (nog) niet aanraken.Als je alleen je middendemper of einddemper verwijderd/aanpast dan hoef je er geen rekening mee te houden qua tuning, dat kun je gewoon vooraf al doen.