!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Milan.M 577

  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
  • *****
    Moderator  Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #15 Gepost op: 24 april 2018, 20:56:58 »
Mooie updates heb je in de planning staan!  :great:

350 euro om de achterste drie ruiten te tinten is inderdaad wel duur. Je zou het ook eens bij https://www.ruitblinderen.nl kunnen proberen. Hier kost het, volgens de site, 230 euro om de achterste ruiten te tinten. Nog steeds niet de 100 euro waar je aan zat te denken, maar scheelt toch behoorlijk ten opzichte van de dealer. Ik heb zelf geen ervaring met hen, maar volg ze wel op Facebook. Ze werken veel voor dealers hier in Friesland. Ik weet niet of het voor je in de buurt is (Gorredijk). Anders misschien het overwegen waard  :13:

Scheelt toch weer 100 euro!
Woon alleen niet in de buurt helaas, woon in Heemskerk (Noord Holland) vlakbij Alkmaar.
Misschien dat er is anders in de buurt is óf misschien dat ik iets kan regelen met Vireo Auto  :97: (waarschijnlijk niet)
135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Koni STR.T schokdempers, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon

Mijn Mito: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-mito-club!/toekomstige-upgrades-mito/
*

NiekD 80

  • Leeftijd: 24
  • Type Alfa: Giulietta QV Limited Ed.
  • **
     Junior Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #16 Gepost op: 24 april 2018, 21:22:21 »
Daarom, echter zul je het dan wel weer kwijt zijn aan reiskosten.

Zou fijn zijn dat je iets kan regelen met de dealer. Al denk ik dat je wel gelijk hebt, dat dat ‘m waarschijnlijk niet gaat worden. Als je het bij iemand anders laat doen, let er dan wel goed op hoe ze het doen..  ;D
*

TimW 1.859

  • Leeftijd: 33
  • Type Alfa: Giulietta 1.4 170PK
  • *****
     Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #17 Gepost op: 25 april 2018, 10:01:29 »
Wat betreft de uitlaat, ik heb zelf een Giulietta MA, zal ongetwijfeld wat verschillen, maar ik denk niet al te gek veel.

Alleen een einddemper vervangen gaat mijns inziens nooit te gek worden, zelfs niet als je een einddemper zonder demper pakt. Geeft gewoon net dat iets sportievere geluid waar je naar op zoek bent.

Andere optie is om simpelweg de middendemper te verwijderen -en vervangen voor een loze pijp, niet direct ervaring met een Mito, maar Giulietta rijders die dit gedaan hebben zijn allen positief.

Hou er rekening mee dat mocht je ooit je Katalysator willen verwijderen en/of vervangen door een sportkatalysator dat dit ook behoorlijk wat met je geluid gaat doen. Mocht je dat van plan zijn dan zou ik de rest van je uitlaat (nog) niet aanraken.

Als je alleen je middendemper of einddemper verwijderd/aanpast dan hoef je er geen rekening mee te houden qua tuning, dat kun je gewoon vooraf al doen.


Ah oké dankjewel! Welke motor heb je in je Juul? Motore verschillen inderdaad niet heel veel, tenzij je een 1750i hebt natuurlijk Haha.
Wat heb je precies aan je uitlaat aangepast en hoe bevalt dit? Knallen te horen? Buren nog steeds te vriend?
Ik vond laatst ook al iets over het weghalen van de middendempee, wellicht dat dit is waar ik naar opzoek ben.

Ik heb de 1.4 multiair 170pk.

Uitlaat momenteel alleen een (originele) middendemper en dat is eigenlijk wat te gek naar mijn smaak.

Ik ben begonnen met de demperloze Ragazzon H2 line, niets te gek en een lekker beschaafd roffeltje. Vervolgens de kat verwijderd en deze vervangen voor de katloze Ragazzon downpipe, dit deed enorm veel qua geluid waardoor ik (achteraf) spijt heb dat ik niet voor de Ragazzon H2 met dempers ben gegaan.

Af en toe een knalletje uit de uitlaat, maar zeker niet continu. Buren gewoon nog te vriend, om dat zo te houden rij ik altijd rustig de straat in -en uit.  ;D

Ik denk dat je met een verwijderen van de middendemper een gewenst resultaat gaat halen, echter als je van plan bent de kat te verwijderen of voor sportkat te gaan dan zou ik dat eerst doen, vermoedelijk ben je dan al tevreden met het geluid.
« Laatst bewerkt op: 25 april 2018, 10:04:20 door TimW »
Giulietta 1.4 MA 170pk - Revlimit custom remap, Ragazzon H2 line double exhaust, Ragazzon downpipe, GFB DV+ diverter valve, BMC CDA, Novitec Stradale schroefset, Brembo QV remmen, Goodridge remleidingen, JTD performance intercooler, Novitec shortshifter, Wiechers strut bar, Gladen audio
*

Rbstijl 4

  • Leeftijd: 29
  • Type Alfa: Mito 1.3 jtd
  • *
     Startende Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #18 Gepost op: 2 mei 2018, 18:10:54 »
Ik lees deze topic met interesse..... Zat te bedenken om eerst simpel te beginnen door een schakelpook kraag en een schakelpook te bestellen: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-MiTo/Interieur:::1_367_374.html

Hoe zit het trouwens met het aanpassen van bijvoorbeeld je schokdempers en veren?  Moet je gelijk alles doen of kan je eerst er Bilstein B6/B8 Sportdempers onder gooien en dan later nog beslissen om veren te doen?
*

wydsez 6

  • Leeftijd: 20
  • Type Alfa: MiTo
  • *
     Startende Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #19 Gepost op: 4 mei 2018, 21:43:57 »
Hey,

Gaaf dat je dit allemaal van plan bent, heel herkenbaar haha, ik zat 1 jaar geleden met de zelfde keuze als jij nu zit :) Heb ook de 1.4 Multiair met 135pk alleen dan met de TCT :)

Sinds 1 jaar heb ik nu dit uitlaat systeem van Ragazzon eronder: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-MiTo/Sportuitlaten/Ragazzon-RVS-sport-exhaust::4188.html. Het is verre van echt luid, zeker nog heel beschaafd maar wel sportief:), heel af en toe komen er wat knallen van de uitlaat maar dan moet die echt goed warm zijn en dan vrijwel alleen met het downshiften van de TCT, met het opschakelen krijg ik wel heerlijke knallen eruit maar ben er vrij zeker van dat je dat alleen zult hebben met een TCT bak.... Het is vergelijkbaar met de DSG Farts :)

Mijn aanraadde is om te beginnen met het vervangen van de downpipe, hij zal dan stukken beter oppakken en hij is minder snel buiten adem dit i.c.m. remap (Savali, H&S, Squadra). Standaard heeft de mito al geen middendemper geloof ik, maar mocht je na de downpipe nog niet tevreden zijn kan je altijd nog de eindemper vervangen. Helaas verwacht ik niet dat je echt knallen zult krijgen, geloof dat dit alleen echt veilig te doen is met een T-Jet met upgraded turbo setup, je zou eens na kunnen vragen bij H&S of het mogelijk is met een upgraded turbo op de 1.4 Multi Air, maar met de huidige turbo is het niet mogelijk is mij verteld.

Wat ik je ook aanraad is om zoveel mogelijk zelf te doen, dit bespaart je bakken met geld :) De komplamp ringen voor & achter zou je zelf kunnen wrappen, de sierlijst langs het raam en spiegelkappen ook, alleen de deurgrepen zijn wat lastiger geloof ik, wat betreft de velgen die zou je ook zelf kunnen spuiten of wrappen en de front grill zou je eventueel ook nog kunnen wrappen :)
*

Milan.M 577

  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
  • *****
    Moderator  Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #20 Gepost op: 7 mei 2018, 18:15:42 »
Hey,

Gaaf dat je dit allemaal van plan bent, heel herkenbaar haha, ik zat 1 jaar geleden met de zelfde keuze als jij nu zit :) Heb ook de 1.4 Multiair met 135pk alleen dan met de TCT :)

Sinds 1 jaar heb ik nu dit uitlaat systeem van Ragazzon eronder: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-MiTo/Sportuitlaten/Ragazzon-RVS-sport-exhaust::4188.html. Het is verre van echt luid, zeker nog heel beschaafd maar wel sportief:), heel af en toe komen er wat knallen van de uitlaat maar dan moet die echt goed warm zijn en dan vrijwel alleen met het downshiften van de TCT, met het opschakelen krijg ik wel heerlijke knallen eruit maar ben er vrij zeker van dat je dat alleen zult hebben met een TCT bak.... Het is vergelijkbaar met de DSG Farts :)

Mijn aanraadde is om te beginnen met het vervangen van de downpipe, hij zal dan stukken beter oppakken en hij is minder snel buiten adem dit i.c.m. remap (Savali, H&S, Squadra). Standaard heeft de mito al geen middendemper geloof ik, maar mocht je na de downpipe nog niet tevreden zijn kan je altijd nog de eindemper vervangen. Helaas verwacht ik niet dat je echt knallen zult krijgen, geloof dat dit alleen echt veilig te doen is met een T-Jet met upgraded turbo setup, je zou eens na kunnen vragen bij H&S of het mogelijk is met een upgraded turbo op de 1.4 Multi Air, maar met de huidige turbo is het niet mogelijk is mij verteld.

Wat ik je ook aanraad is om zoveel mogelijk zelf te doen, dit bespaart je bakken met geld :) De komplamp ringen voor & achter zou je zelf kunnen wrappen, de sierlijst langs het raam en spiegelkappen ook, alleen de deurgrepen zijn wat lastiger geloof ik, wat betreft de velgen die zou je ook zelf kunnen spuiten of wrappen en de front grill zou je eventueel ook nog kunnen wrappen :)

Oh wauw top, Bedankt voor de info!  ;D
Ik zit zelf ook te kijken naar een downpipe, hoor er qua prestaties goeie verhalen over.
Wel vrij prijzig zag ik, een dowpipe van raggazzon kost ook al gauw 800 euro...
Ik ken inderdaad het geluid van de DSG "farts", wel geinig maar niet haalbaar met een handgeschakelde ben ik bang...
Maar heeft de motor dan geen last van de andere delen na de downpipe?
De uitlaat wordt dus nog even verder zoeken en brainstormen!

Ik zat vandaag ook eens te kijken wat nou precies het verschil is tussen de 1.4 MA met 170pk en die met 135pk. Het lijkt mij dat alleen de turbo verschilt, en zo denken er meer mensen over. (http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mito/768986-difference-between-135-and-170-a.html)

Ik ben inderdaad van plan om zoveel mogelijk zelf te doen. Ben met de meeste dingen wel een handige harry en als het echt niet lukt vraag ik pas om hulp.
Was van plan het stuurwiel zelf te vervangen, maar de kosten met het halen van het juiste gereedschap was ik bijna net zo duur uit als dat ik het zou laten doen. Met rappen heb ik alleen ervaring met mijn laptop en telefoon maar misschien dat het me zelf lukt!  :13:

Bedankt voor je hulp in ieder geval! Komt waarschijnlijk wel van pas na verloop van tijd.
135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Koni STR.T schokdempers, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon

Mijn Mito: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-mito-club!/toekomstige-upgrades-mito/
*

Milan.M 577

  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
  • *****
    Moderator  Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #21 Gepost op: 7 mei 2018, 19:09:34 »
Na vele weken zoeken, twijfelen en nadenken zit ie er dan eindelijk op: het nieuwe stuurwiel van de QV modellen uit 2018!  :dance:
Het was een heel lang verhaal maar sinds vanmiddag is deze eindelijk gemonteerd.

Voor de liefhebbers heb ik een openbaar album gemaakt met de foto’s van het oude en nieuwe stuurwiel en nog wat extra foto’s van het demontage proces. (Er staat onder sommige foto’s een beschrijving of extra informatie voor de liefhebbers).
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B195yeZFhpjQLH

Het hele verhaal was als volgt:
Het stuurwiel was gekocht en onderweg vanuit Italië. Op internet was ik aan het zoeken hoe je het stuurwiel moest verwijderen en wat hierbij kwam kijken: Accu los, airbag eruit en stuurwielmoer losdraaien. Simpel, toch?
Dat kon ik best zelf dacht ik. Toch maar in de schuur kijken voor het juiste gereedschap.
Je raadt het al: er ligt van alles maar natuurlijk niet de juiste dopmaat die ik nodig had namelijk: M16 ofwel: dop 24.
Dus naar de bouwmarkt en op zoek naar de juiste maat. Ook een andere ratel nodig vanwege de maat van de bevestiging, prima die erbij.
Ook nog een verlengstuk gekocht anders red je het niet en voor de zekerheid toch maar dop 22 erbij gedaan kocht de moer kleiner zijn dan gedacht.

Al met al waren de kosten niet schrikwekkend: €35,-
Eenmaal thuis zei mijn vader: hoeveel kostte het om het te laten doen door de garage?
“4 tot 5 tientjes” zei ik. Op dat moment viel het kwartje… shit, had ik toch beter naar de garage kunnen gaan. Heb je toch zekerheid van een goed werkend systeem en mocht er iets zijn dan kun je er altijd op terugvallen met de garantie.

Dus spullen teruggebracht en een afspraak gemaakt.
Vandaag was het dan zover, auto naar de garage en ik maar even rondstruinen tussen de Abarth’s 500 en even plaatsgenomen in de Abarth 695 XSR Yamaha editie en de Abarth 695 Rivale editie (enige in Nederland met een schuifdak!!)
Mooie karretjes! Die Yamaha heeft een Akrapovic uitlaat met bypass klep.

Was toch wel even benieuwd hoe het ging dus even naar buiten gegaan en gevraagd of ik mocht meekijken, geen probleem zeiden ze.
Tijdens het demontage proces nog een paar foto’s gemaakt die staan in het album.

Al met al was de klus niet erg moeilijk maar er waren twee problemen:
De airbag ging er vrij lastig af, het heeft drie monteurs nodig gehad om los te komen. Eenmaal eruit ging alles vrij snel: stekkers los, stuurwiel moer losdraaien en oude stuur eruit gehaald. Het nieuwe stuur oplijnen met de klokveer en de bekabeling netjes naar binnen.
Vervolgens werd de knoppenbediening aangesloten en was het eerste spannende moment: doen alle knoppen het of niet.
Alle knoppen die ik normaal gesproken had doen het, linksonder en rechtsonder helaas niet.
Contact een paar keer uit gehad en er was een moment waarop de knop rechtsonder het deed.
Toch gelukt! dacht ik.

Ondertussen ging de airbag er weer op: stekkers vast, bekabeling netjes erin en vastklikken.
Maar er was iets geks…
De toeter deed het niet. Maar de airbag zat al vast!  :(
Door het geweldige systeem van Alfa Romeo moest er dus wéér gaten in het stuur worden geprikt maar dit keer in mijn gloednieuwe stuurwiel.
Heb ik weer…  :-[
De monteur kostte dit heel netjes op door twee gleufjes te maken met een Stanley mesje en voorzichtig alles los te klikken.

Alle normale knoppen doen het, rechtsonder en linksonder helaas (nog) niet. Dit zou kunnen komen door de canbus adapter die tussen mijn radio en de iso stekker zit. (Ik heb een aftermarket radio van Sony)

Kosten kwamen iets hoger uit dan dat de monteur had gezegd namelijk €57,- ik kreeg daarentegen wél een gratis wasbeurt dus al met al een redelijke prijs!
Ik ben in ieder geval blij dat het stuur erop zit en wat houdt dat lekker vast zeg!  :dance:
Nu op naar de volgende upgrades: de Savali tuning met QV stickers en eventueel de Savali stickers op de zijkanten.
135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Koni STR.T schokdempers, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon

Mijn Mito: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-mito-club!/toekomstige-upgrades-mito/
*

Beer75 16

  • Leeftijd: 33
  • Type Alfa: Tijdelijk Alfa-loos!
  • *
     Startende Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #22 Gepost op: 9 mei 2018, 11:55:46 »
Mooie upgrade!  :sign0098:

Het stuur ziet er ook mooier uit dan de oudere originele. Ligt ie ook beter in de hand? De diameter lijkt ook kleiner, klopt dat?

Veel stuurplezier gewenst! :steeringwheel:
Alfa Historie:
GTV 2.0 V6 Turbo 1995, 146 2.0 Twinspark TI 1999, 75 2.0 Twinspark 1987, 33 1.7 16V QV 1993, 33 1.7 IE 1990, 33 1.3 S carbs 1990, 33 1.5 IE 1991.
*

Milan.M 577

  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
  • *****
    Moderator  Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #23 Gepost op: 9 mei 2018, 12:08:25 »
Mooie upgrade!  :sign0098:

Het stuur ziet er ook mooier uit dan de oudere originele. Ligt ie ook beter in de hand? De diameter lijkt ook kleiner, klopt dat?

Veel stuurplezier gewenst! :steeringwheel:

Bedankt! hij stuurt heerlijk.  :great:
Ik heb eigenlijk geen idee, kan het wel even controleren vanmiddag als ik thuis ben.
Bedoel je het diameter van het gehele stuurwiel of de dikte van het stuur?
Hij voelt namelijk wel iets smaller in de hand maar weet niet zeker of ie dat daadwerkelijk is.
135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Koni STR.T schokdempers, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon

Mijn Mito: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-mito-club!/toekomstige-upgrades-mito/
*

Milan.M 577

  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
  • *****
    Moderator  Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #24 Gepost op: 15 mei 2018, 22:17:05 »
Het is alweer even geleden dat ik heb gepost op deze thread.
Ik zit nog steeds te kijken naar een aanpassing voor m'n uitlaat.
Zoals bij de meeste upgrades die ik nog van plan is het thema: Sportief, maar niet té overdreven.

Wat denken jullie hiervan: einddemper vervangen door een Novitec exemplaar.
Eventueel middendemper verwijderen?
Dit kwam ik tegen op YouTube van een mede mito rijder.
Hij heeft drie filmpjes waarin hij laat horen hoe de standaard uitlaat klinkt en de nieuwe Novitec uitlaat.

Hij heeft net als mij een mito met een 1.4 Turbo Multi-air motor en dus hetzelfde.
Standaard uitlaat: https://www.youtube.com/watch?v=VtGo_ysk_5I
Novitec einddemper: https://www.youtube.com/watch?v=Vj4QBg7TXLc
Pops & Bangs: https://www.youtube.com/watch?v=ikBhVcDvXMY

Niet echt een performance upgrade, maar dit is slechts een idee.
Vóórdat ik de Savali tuning ga doen wil ik eigenlijk de uitlaat aanpassen zodat ik het meeste haal uit de tuning.
Ik ben niet echt thuis in het aanpassen van uitlaten dus suggesties zijn welkom!
(Filmpjes worden zeer gewaardeerd)
135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Koni STR.T schokdempers, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon

Mijn Mito: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-mito-club!/toekomstige-upgrades-mito/
*

TimW 1.859

  • Leeftijd: 33
  • Type Alfa: Giulietta 1.4 170PK
  • *****
     Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #25 Gepost op: 16 mei 2018, 08:05:06 »
Niet direct ervaring met de Mito, maar wél met de Giulietta MA.

Andere einddemper (Ragazzon/Novitec, etc.) geeft een beschaafd roffeltje, net dat kleine beetje sportiever, verre van hinderlijk.

Katalysator verwijderen en vervangen door een katloze downpipe of een 200 cell kat, geeft behoorlijk verschil, je hoort o.a. ook de turbo veel meer "fluiten", als ook ietsje meer "pops & bangs". Dit is ook mijns inziens de enige oplossing de je qua prestaties wat zou gaan opleveren, ik zou dan persoonlijk echter wel naar H&S gaan en niet naar Savali, stuur me even een PB als je meer info wil.

De laatste optie, midden demper verwijderen, heb ik zelf nooit gedaan, maar qua oplossing de goedkoopste en ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen dus wellicht ook een goed idee om mee te beginnen.
Giulietta 1.4 MA 170pk - Revlimit custom remap, Ragazzon H2 line double exhaust, Ragazzon downpipe, GFB DV+ diverter valve, BMC CDA, Novitec Stradale schroefset, Brembo QV remmen, Goodridge remleidingen, JTD performance intercooler, Novitec shortshifter, Wiechers strut bar, Gladen audio
*

Milan.M 577

  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
  • *****
    Moderator  Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #26 Gepost op: 23 mei 2018, 13:31:55 »
Het is alweer even geleden dat ik wat gepost, ik ben een aantal dingen gaan vergelijken en ben op het volgende uitgekomen:

De Mito 1.4 Turbo met 135 PK heeft standaard geen middendemper.
Hoe dit precies zit met andere modellen weet ik niet precies, dit verschilt per model.
Wil je het zeker weten dan zul je even op de grond moeten liggen om te kijken.

Dit betekent dat de middendemper verwijderen al niet meer hoeft wat mij op de volgende keuze zet voor een andere einddemper:
- Novitec roestvrijstaal 2x80 mm (http://www.novitec-sportiva.com/en/54-Novitec-Stainless-Steel-Rear-Silencer-2x80?c=162) Ook te koop op alfisti.net
- Power Motive einddemper met klep (https://www.tmcmotorsport.com/product/4121)

Die tweede is behoorlijk aan de prijs, maar ik lees in debeschrijving dat er tevens een middenpijp en downpipe bij zit.
Omdat ik alleen de einddemper wil veranderen heb ik een mail gestuurd of het mogelijk is om alleen de einddemper te leveren ipv de gehele set.
Een reactie volgt nog (hoop ik).
Een downpipe kost al gauw een paar honderd euro, dus misschien is die einddemper helemaal zo duur nog niet als ik deze los kan verkrijgen.

Wat raden jullie aan? Novitec of Power Motive?
En welke diameter staat het beste? ik vind 2x80 denk ik het mooiste, al gaan een hoop mensen voorde 2x90
135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Koni STR.T schokdempers, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon

Mijn Mito: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-mito-club!/toekomstige-upgrades-mito/
*

TimW 1.859

  • Leeftijd: 33
  • Type Alfa: Giulietta 1.4 170PK
  • *****
     Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #27 Gepost op: 23 mei 2018, 13:40:04 »
Hou er wel rekening mee dat er nog BTW bij deze prijs komt.

Ik kan je eigenlijk niet iets aanraden, maar een kleppenuitlaat is natuurlijk altijd mooi, sportief of stil, net wat je op dat moment wil. Nadeel is natuurlijk wel de prijs...
Giulietta 1.4 MA 170pk - Revlimit custom remap, Ragazzon H2 line double exhaust, Ragazzon downpipe, GFB DV+ diverter valve, BMC CDA, Novitec Stradale schroefset, Brembo QV remmen, Goodridge remleidingen, JTD performance intercooler, Novitec shortshifter, Wiechers strut bar, Gladen audio
*

Milan.M 577

  • Type Alfa: Mito 1.4 Multiair Turbo
  • *****
    Moderator  Super Alfist
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #28 Gepost op: 23 mei 2018, 19:17:45 »
Hou er wel rekening mee dat er nog BTW bij deze prijs komt.

Ik kan je eigenlijk niet iets aanraden, maar een kleppenuitlaat is natuurlijk altijd mooi, sportief of stil, net wat je op dat moment wil. Nadeel is natuurlijk wel de prijs...

Ik zie nergens staan dat dit exclusief BTW is... is de prijs die vermeld wordt op de site van bijvoorbeeld Novitec zonder BTW?
Een kleppensysteem lijkt mij ook ideaal vandaar de voorkeur, moet de portemonnee het wel toelaten natuurlijk!
135 PK, 206 Nm
K&N luchtfilter, Koni STR.T schokdempers, Mito QV 2018 stuurwiel, Donker QV interieur, Miron/veloce exterieur, Xenon

Mijn Mito: http://www.clubalfaromeo.nl/forum/de-alfa-mito-club!/toekomstige-upgrades-mito/
*

mito200pk 72

  • Leeftijd: 48
  • Type Alfa: Mito 1.4 T 200pk
  • **
     Junior Alfist
  • Love Italian muscle car
Re: Toekomstige upgrades Mito
« Reactie #29 Gepost op: 25 mei 2018, 22:30:16 »
********En dan heb ik gevraagd hoeveel het ramen tinten mij zou kosten als ik de achter zijramen en de achterruit laat doen.
Ik verwachtte een prijs rond de 100 euro voor 3 ramen, dit blijkt 350 euro te kosten(!) :-\
Dat laat ik voor nu dus maar even zitten... wel jammer, want het ziet er onwijs gaaf uit!***********


Ik laat mn ramen dinsdag doen in zwolle, 150 euro. 2 achter ruitjes en achterraam.
http://www.ramenblinderenzwolle.nl/

Scheelt toch weer.  >:D