!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Alfa Mito club

Verlaging tegenover standaard hoogte vering

(1/5) > >>

Milan.M:
Een tijdje geleden heb ik een verlaging set gekocht voor mijn Mito.
Persoonlijk vind ik mijn auto (vooral de achterkant) vrij hoog staan, iets verlagen zou denk ik mooier staan.

De set die ik heb gekocht is van Novitec en zou zo'n 4cm verlagen.
Ik vraag mij nu af of dit niet teveel is, ik wil wel nog enigszins normaal over drempels heen kunnen.
Ik ben geen fan van wielen die helemaal verdwijnen in de wielkasten dus ik vraag mij af of 4cm niet teveel is.

Wie van jullie heeft een "before & after" van zijn/haar verlaging op zijn/haar Mito (of Giulietta)?
En hoeveel verlaging heeft jullie auto?

TimW:
Schijnt dat deze 4cm verlaagd is, staat op 18" wielen:

+

De Giulietta van dezelfde tuner, ook 4cm verlaagd:



Over het algemeen denk ik niet dat 4cm overdreven is en/of problemen gaat geven.

Paul:
Vind (als ik zo de foto van die mito zie) 4cm wel veel hoor. Zou dan voor 3 gaan denk ik. De ruimte in de wielkast vind ik dan niet meer in verhouding

TimW:
Ik vond die Mito ook al flink laag, vraag me af of dat echt "maar" 4cm is, aldus het verhaal wat er bij staat zou het 4cm zijn, maar het is wel een schroefset dus zou ook zomaar (iets) meer kunnen zijn.  :rolleyes:

Milan.M:
De Maranello edities van de Mito en Giuletta heb ik al eerder voorbij zien komen, zeker weten dat dit 4cm is?
Als ik dit zo zie vind ik het inderdaad wel vrij veel...
3cm lijkt mij dan ook mooier.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod