!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Nickvh
26

  • Type Alfa: Giulietta 1.4T MultiAir
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Verwijdering middendemper vraag
« Gepost op: 24 mei 2019, 18:39:46 »
Hoi ik heb een mito 155 pk nu vind ik hem te zacht klinken eigelijk, maar voordat ik een andere einddemper wil wil ik eigelijk eerst men middendemper weghalen.

Iemand hier ervaring mee ? Klinkt het beter ?
Trotse eigenaar van een:

Alfa romeo mito 1.4 Tjet
Stage 1: 170PK/304NM
Uit eind 2008 Verkocht!

Giulietta 1.4T MultiAir
Stage 1 190 PK
*

MiTo_Savali
7

  • Type Alfa: Alfa Romeo MiTo
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Verwijdering middendemper vraag
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2019, 11:35:25 »
Hey Nick,

Ik heb ook de MiTo 155 pk. Ik heb geen middendemper, maar bij mij heeft deze er volgens mij nooit opgezeten. Ik dacht eigenlijk dat de 155 pk de Sport-uitvoering is en dat hier standaard al geen middendemper opzit.

Of het een verschil is, en wat het verschil is weet ik niet. Ik heb 'm nog nooit gehoord met middendemper.

Groet,
Thijs
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Verwijdering middendemper vraag
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2019, 15:11:27 »
Even kijken onder de auto of je een middendemper ziet zitten.
Ik heb de 135PK variant en dacht dat ik ook een middendemper had, na even spieken bleek er helemaal geen te zitten :)
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

Nickvh
26

  • Type Alfa: Giulietta 1.4T MultiAir
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Verwijdering middendemper vraag
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2019, 16:58:43 »
Even kijken onder de auto of je een middendemper ziet zitten.
Ik heb de 135PK variant en dacht dat ik ook een middendemper had, na even spieken bleek er helemaal geen te zitten :)
Hey Nick,

Ik heb ook de MiTo 155 pk. Ik heb geen middendemper, maar bij mij heeft deze er volgens mij nooit opgezeten. Ik dacht eigenlijk dat de 155 pk de Sport-uitvoering is en dat hier standaard al geen middendemper opzit.

Of het een verschil is, en wat het verschil is weet ik niet. Ik heb 'm nog nooit gehoord met middendemper.

Groet,
Thijs

Hmmm haha dat wist ik niet had zelf nog niet gekeken zal zo is gaan kijken denk dan dat ik ook geen middendemper heb dat word dus gelijk naar een andere einddemper iemand suggesties?
Trotse eigenaar van een:

Alfa romeo mito 1.4 Tjet
Stage 1: 170PK/304NM
Uit eind 2008 Verkocht!

Giulietta 1.4T MultiAir
Stage 1 190 PK
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Verwijdering middendemper vraag
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2019, 19:45:43 »
Novitec schijnt aardig goed te klinken op de Mito. H&S verkoopt verschillende sets van GTech die mij persoonlijk ook erg aanspreekt. Met de einddemper van Ulter hebben anderen hier op het forum al ervaring op de Giulietta.

PowerMotive heeft een hele mooie einddemper met ingebouwde klep waarmee je kunt schakelen naar een demperloze toon, wel aan de prijs.
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV