!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

M-thing
24

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Voorstellen
« Gepost op: 16 augustus 2017, 00:44:26 »
Goedenavond,
Ik ben Marcel, 49 jaar (nog wel), vertegenwoordiger, motorrijder, MTB-er en woonachtig in Heerhugowaard.
Op dit moment nog niet in bezit van een Alfa, maar omdat de Nissan van 25 jaar oud wel een beetje aan het eind van z'n latijn begint te raken, wel op zoek naar iets anders.
De Mrs. heeft bepaald dat het een Mito gaat worden, en omdat het kopen van een auto bij haar op zo'n beetje dezelfde manier gaat als het kopen van schoenen, zijn we al even op zoek.
De Mito moet natuurlijk wel aan alle eisen voldoen...    :great:

Plaatje volgt zodra de juiste Mito gevonden is.
The difference between men and boys, is the price of their toys.....
*

M-thing
24

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2017, 01:27:42 »
En dit is em, zaterdag 2 september opgehaald en 3 september meteen op vakantie, met het vliegtuig dus de Mito bleef thuis.



M'n vriendin is er mee van het autobedrijf naar huis gereden (150KM) het is per slot van rekening haar auto, en is helemaal verliefd.
Zelf ook al een paar keer mee gereden en wat een geweldig ding zeg, gaat de bocht om als een go-cart maar dan met lederen bekleding, climacontrol en surround sound.

 :13: :13: :13: :13:
The difference between men and boys, is the price of their toys.....
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2017, 07:50:10 »
Gefelicteerd met de nieuwe aanwinst, toch allemaal redelijk snel gegaan nog, dat is met de schoenen vs vrouw nog weleens anders.  ;D
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

WFJ
37

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
  • wesleyjansen.nl
Re: Voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2017, 10:35:13 »
Nette auto!

Heb je Panorama-Dak en Bose (Surround)? Die combi is nl. moeilijk te vinden, dus dat is extra speciaal!

Verder nog plannen ermee?
Money Can't Buy Driving Skills
*

wobbut
50

  • Type Alfa: MiTo 1.4 MultiAir TCT
  • **
    - Junior Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2017, 19:28:38 »
Gefeliciteerd, mooi wagentje! Bijna dezelfde looks als de mijne. Alleen heb ik geen pano-dak...

Geniet ervan!  :great:
Mito 1.4 MultiAir TCT 135pk '10
*

M-thing
24

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 14 september 2017, 00:46:31 »
@TimW: Het vergelijk met nieuwe schoenen is in het geval van deze dame niet zo raar, met het vaststellen van een eisenlijstje en het vinden van de auto waren best nog wel even wat tijd kwijt.
We zijn er al sinds afgelopen voorjaar mee bezig.
De boel werd ineens dringend doordat we de Nissan niet meer door de APK kregen.

@WFJ: Deze heeft Panorama-dak (prioriteit op eisenlijst), zwart lederen bekleding met stoelverwarming, radio/DAB+/Navi &Bose systeem (BOOMING!!!), climate control, zwart middendeel dashboard en stuur en meer gekkigheid.
Plannen? Niet veel, hij is al zo goed en Mevrouw rijdt nu al regelmatig te hard dus ik ben bang dat, bv. chiptuning, op meerdere manieren veel geld gaat kosten.
Wat ik nog wel wil is een afneembare trekhaak (voor fietsendrager en motortrailer), mistlampen voor (niet per see voor het licht, maar het smoelt net wat beter) en RVS dorpellijsten.

@wobbut: We hebben naar die van jou gekeken maar die viel af wegens het ontbreken van het panoramadak, ze hadden daar tot voor kort een blauwe met cognac-leder bekleding die ik zelf erg mooi vond, maar toen vond ze die rode.
The difference between men and boys, is the price of their toys.....
*

RobjedeR
15

  • Type Alfa: MiTo
  • *
    - Startende Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 14 september 2017, 01:18:30 »
 :13:
*

bekkie
2.729

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #7 Gepost op: 14 september 2017, 18:22:34 »
(....) maar toen vond ze die rode.

Wat een prachtig einde van jouw 'verhaal'  :)
Ik zie het al voor me: "Die wil ik hebben!"
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
*

WFJ
37

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
  • wesleyjansen.nl
Re: Voorstellen
« Reactie #8 Gepost op: 14 september 2017, 18:48:14 »
Gaaf! Ik heb hetzelfde als jou, wel al mistlampen. Die trekhaak wil ik ook, als je meer weet gooi maar even in dit topic ;)
Money Can't Buy Driving Skills
*

M-thing
24

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #9 Gepost op: 7 oktober 2017, 00:48:57 »
Gaaf! Ik heb hetzelfde als jou, wel al mistlampen. Die trekhaak wil ik ook, als je meer weet gooi maar even in dit topic ;)

Afgelopen week een afneembare Westfalia trekhaak gescoord, nu alleen nog even monteren.
The difference between men and boys, is the price of their toys.....
*

Alfonsoo
6

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #10 Gepost op: 3 december 2017, 22:16:10 »
Is alles gelukt met het monteren van de trekhaak? (Zie dat voorgaande bericht van enkele maanden terug is)
Waar heb je je trekhaak gekocht? Ben zelf momenteel ook op zoek en heb o.a. bij rameder gekeken (weet niet of je dat ook kent), maar wil even wat aanbieders vergelijken..
*

M-thing
24

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #11 Gepost op: 4 december 2017, 01:03:18 »
Citaat van: Alfonsoo op  3 december 2017, 22:16:10
Citaat van: Alfonsoo op  3 december 2017, 22:16:10
Is alles gelukt met het monteren van de trekhaak? (Zie dat voorgaande bericht van enkele maanden terug is)
Waar heb je je trekhaak gekocht? Ben zelf momenteel ook op zoek en heb o.a. bij rameder gekeken (weet niet of je dat ook kent), maar wil even wat aanbieders vergelijken..

Trekhaak zit er nog niet onder door gebrek aan tijd.
Ik heb deze gevonden via www.onderdelenlijn.nl/ , deze site geeft het aanbod van diverse autodemontagebedrijven weer, mijn trekhaak kwam uiteindelijk van www.maresiaparts.nl in Kaatsheuvel.
Gebruikte trekhaken voor een Mito zijn wel met een lampje te vinden en afneembare helemaal.

Succes met je queste....
The difference between men and boys, is the price of their toys.....
*

Alfonsoo
6

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Voorstellen
« Reactie #12 Gepost op: 5 december 2017, 09:27:05 »
Bedankt! Ik zal ook eens op die site kijken