!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Robse
59

  • Type Alfa: Mito
  • **
    - Junior Alfist
Waar heb jij een Mito gespot?
« Gepost op: 24 maart 2018, 16:36:33 »
24 maart Eibergen Blue Tornado.  :13:
*

Robse
59

  • Type Alfa: Mito
  • **
    - Junior Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2018, 20:26:04 »
Niemand? Het is al zo stil hier  :bedtime2:
*

Robse
59

  • Type Alfa: Mito
  • **
    - Junior Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #2 Gepost op: 4 april 2018, 12:55:39 »
Ik probeer het nog maar een keer.
Vandaag 04-04 een witte van Hengelo naar carpoolparkeerplaats in Borne.
*

MysteryAngel
2.665

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #3 Gepost op: 8 april 2018, 04:41:15 »
Ik zie regelmatig Mito´s rond rijden.
Hopelijk komt er ooit een 5 deurs versie.
*

Veloce
242

  • ***
    - Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #4 Gepost op: 8 april 2018, 09:19:02 »
Ik denk niet dat er nog een 5-deurs komt van een model dat al in zijn 11e(!) levensjaar zit.
'20 Giulia 2.0T Squadra
'65 Giulia 1600 Super
'67 GTA1300 Evocazione
'85 Spider 2.0 Veloce
*

wobbut
50

  • Type Alfa: MiTo 1.4 MultiAir TCT
  • **
    - Junior Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #5 Gepost op: 8 april 2018, 12:55:42 »
Vrijdag op de A2 tussen Utrecht en Den Bosch. Nieuw model in blauw kwam achter me rijden en nam km verderop de afslag. Gaf daar ff flink gas, waardoor vriendelijke blikken uitgewisseld konden worden. Leuk!
Mito 1.4 MultiAir TCT 135pk '10
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #6 Gepost op: 8 april 2018, 15:53:51 »

Zomaar in Assen

Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

GT1986
1.151

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #7 Gepost op: 8 april 2018, 16:07:28 »
Mooie QV, blijft een leuk bommetje in die kleur.
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)
*

brinkerik
1.817

  • Type Alfa: Giulietta Qv TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #8 Gepost op: 8 april 2018, 16:44:35 »
Helaas,  geen QV.   Maar wel een super enthousiaste eigenaar   :13:
Nu Giulietta Perla Moonlight

ex   159 2.4   '07        Punto Twin-Air '12         156  1.9 16v '04         147  1.6  Veloce G3  '01     146  1.6  Lusso '97
*

MysteryAngel
2.665

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #9 Gepost op: 8 april 2018, 19:03:46 »
Citaat van: Veloce op  8 april 2018, 09:19:02
Citaat van: Veloce op  8 april 2018, 09:19:02
Ik denk niet dat er nog een 5-deurs komt van een model dat al in zijn 11e(!) levensjaar zit.

Nee denk het ook niet helaas.
*

Robse
59

  • Type Alfa: Mito
  • **
    - Junior Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #10 Gepost op: 8 april 2018, 19:22:29 »
Als nieuwbakken toekomstig Mito eigenaar; QV? :sign0144:
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #11 Gepost op: 8 april 2018, 20:39:46 »
Hallo Alfisten, we hebben het hier over mijn Mito (ik sta zelf op de foto met de rug naar de lens) die ik door vandalisme geheel opnieuw heb moeten laten spuiten.
ORGINEEL was hij hoogglans zwart (Nero 609) maar was nu in de gelegenheid om hem een kleur te geven (ORGINEEL Alfa kleurnummer 529) die ik persoonlijk erg mooi vind staan op een Mito.
Alles maar dan ook echt alles is gespoten wat inhoud dat de gehele auto (behalve het motorblok) gedemonteerd is geweest wat resulteerde in een fantastisch resultaat.
Het betreft hier een 1.3 JTDM met Squadra kuurtje, BILSTEIN/EIBACH onderstel, 18 Inch met Spoorverbreders enz.enz.
Tevens wil ik langs deze weg melden dat het een zeer geslaagde dag is geweest waar ik een hoop enthousiastelingen heb mogen en kunnen spreken.
Zeker voor herhaling vatbaar.
*

TimW
2.226

  • *****
    - Super Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #12 Gepost op: 9 april 2018, 08:24:27 »
Ik heb je Mito gisteren zien staan en het is echt een hele mooie kleur.  :13:
G̶i̶u̶l̶i̶e̶t̶a̶ ̶1̶.̶4̶M̶A̶  Seat Leon Cupra 387pk/516nm
*

GT1986
1.151

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    - Super Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #13 Gepost op: 9 april 2018, 08:41:01 »
Ah vandaar de verwarring bij mij, voor zover ik weet is deze kleur alleen af-fabriek op de QV geleverd. Superkleur en wat mij betreft inderdaad de mooiste kleur voor een MiTo. Balen dat vandalisme de aanleiding voor de respray is geweest, maar het resultaat mag er zijn! :13:

Je hebt er ook meteen donkergetinte QV-koplampen in laten zetten? Of heb je een MiTo van na de facelift van 2013?
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)
*

Lizzy
354

  • Type Alfa: Giulietta Sport
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
Re: Waar heb jij een Mito gespot?
« Reactie #14 Gepost op: 9 april 2018, 16:25:37 »
Als eerste dank aan Erik voor het leuke compliment.
Ook alle andere mensen dank voor de leuke complimenten die heb mogen ontvangen.
Het was voor mij helaas niet zo’n mooie periode.
Kom je op zondag ochtend buiten om je hondje uit te laten tref  je je geliefde bolide zwaar beschadigd op je oprit aan.
Ze hebben mijn auto rondom (behalve het dak) maar dan verder ook echt alles bekrast met een grote hakenkruis op de motorkap.
Neem maar van mij aan dat ik alle verkeerde en foute woorden die er bestaan en in mij opkwamen heb geroepen waarvan de buren uiteindelijk ook nog eens wakker zijn geworden.
Ja en dan, daar sta je dan naast je geliefde bolide die je tot het uiterste vertroeteld.
Aangifte doen bij de Politie op Zondag???? alles gesloten dus dan maar online.
Na alles te hebben ingevuld krijg je de melding dat ze het hebben ontvangen en dat wanneer ze het in behandeling nemen je op de hoogte wordt gehouden.
Op maandag helemaal geen reactie, dinsdag middag reactie het is in behandeling genomen, donderdag reactie “ zaak heeft geen prioriteit en wordt verder geen onderzoek gedaan ZAAK GESLOTEN”.
Geweldig, wat een actie van onze vrienden met een pet op maar o jee als je 5 kilometer te hardt rijd dan weten ze je echt wel te vinden.
Stelletje kloot.......
Gelukkig ben ik goed verzekerd maar toch, de ellende en het geregel met je verzekering zit je niet op te wachten en uiteindelijk kost het je zelf toch een hoop geld.
PFFFFF.
Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen ben ik nu echt zeer maar dan ook zeer trots op mijn Mito die er bij staat om door een ringetje te halen en die precies zo is als ik wil.

Ik heb inderdaad andere (Donkere) koplampen gemonteerd wat ik persoonlijk vele malen beter vind staan dan de lichte.
Tevens heb ik een nieuw model grill van model jaar 2013 geplaatst en deze samen met alle lampringen,deurgrepen en spiegelkappen in dezelfde kleur laten spuiten wat toch een zeer rustig beeld geeft.
Tevens een voorspoiler lip,zijskirts een een andere achterspoiler gemonteerd.
Dit laatste was nogal een probleempje,want wanneer je de ORGINELE verwijderd heb je 4 gaten in je achterklep zitten die niet worden bedekt door de nieuwe spoiler daarom heb ik deze laten dicht lassen zodat je er niet van ziet en het ook voor de toekomst goed is gerestaureerd.
Ook heb ik een complete donkere QV hemel met alle bijbehorende panelen gemonteerd (een koopje bij a37) wat uiteindelijk een zeer rustig beeld geeft met mijn cognac kleurige lederen bekleding.
Ook heb ik een zwart stuur, pookhoes en handremhoes met rode sticksel gemonteerd.
Het was mij een projectje maar ga er nu lekker van genieten en hij/zij staat nu elke avond veilig in de garage gestald ????
Groetjes allen,
Jos