!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Omdat je dat dus niet weet, is de eenvoudigste weg om de kans op schade voor het einde van de levensduur van de auto te voorkomen, de olie tussentijd een keer te vervangen. Of je gokt het erop.
We kunnen er met z'n allen heel lang over blijven discussiëren maar we komen er toch niet uit. Doe vooral wat voor jezelf goed voelt. Zoek wel een kundig bedrijf. Die zijn er genoeg. Hier nog ff advies ZF van hun duitse site. Zoals ik zei het is aanbevelingswaardig bij hoge belasting. Ik lees niet dat het is vereist. Veel wijsheid 😉
Het is een Giulia 2.0T B-Tech uit 2019, met 53000 km geworden. Hele mooie nette auto. Alles erop en eraan car-play, allerlei rij-assistenties. Neder;andse auto met onderhoudsboekje. Een jaar Bovag garantie.Ook heb ik met een AWD gereden. Rijdt super, maar deze was helemaal kaal. Niet eens voor- en achteruitrij sensoren enz.Nu wachten op de aflevering.