!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ja PDC gaat uit bij achteruit rijden bij mij wel,met de Aart Kok er achter.
Als het goed is zou de ECS kabelset dat moeten doen. Heb de haak sinds deze week in huis en de kabelset al bijna 2 maanden. Maar om dezelfde reden voor de ECS gegaan.
Gisteren heb ik samem met Busso de GDW trekhaak onder mijn Giulia met Velocebumper gemonteerd, waarvoor nog hartelijk dank Busso Dankzij de ervaring van Busso is de klus prachtig geklaard en is de opening in de bumper nauwelijks zichtbaar, ternzij echt vanuit een heel laag standpunt gekeken wordt. Ik zal binnenkort wat onderdelen die nu zichtbaar zijn netjes zwart spuiten. Zie de onderstaande foto's voor het resultaat.Helaas lukt het bij mij ook niet om de parkeersensoren automatisch uitgeschakeld te krijgen en ook het programmeren via MES van de aanwezigheid van een trekhaak leverde een foutmelding op. Binnenkort MES maar eens upgraden en wat meer uitproberen.