!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #15 Gepost op: 14 december 2022, 16:52:28 »
Misschien is het een idee om hier even inhoudelijk bij het oorspronkelijke onderwerp te houden.
En om over het uurtarief van Prins en andere garages eventueel een ander topic te starten voor de geïnteresseerden die dat uitgebreid willen bespreken.
*

Bottas
841

  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #16 Gepost op: 14 december 2022, 17:09:49 »
Klopt niet.
Pas geïnformeerd,  het is 85 ex.
Maar voor de inbouw van de radar blocker rekend men ineens 121 voor een uur werk.

En hoe lang geleden is “pas geïnformeerd”?

In elk geval heb ik hier een amper 3 weken oude factuur liggen met daarop een uurtarief van € 79 ex.
2 mnd geleden!
Dan zijn ze in 2 mnd goedkoper geworden.  Goeie grap maar zeer onwaarschijnlijk.
*

bekkie
2.751

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #17 Gepost op: 14 december 2022, 19:45:51 »
Dan zijn ze in 2 mnd goedkoper geworden.  Goeie grap maar zeer onwaarschijnlijk.

Nee, dat zie je verkeerd Bottas. De grap is dat ze het nodig vonden om jou 6 Euro per uur extra te laten betalen.

Maar even on-topic: de totale kosten voor de montage bedragen EUR 121,00. Dat is dus arbeidsloon, materialen en andere toeslagen bij elkaar opgeteld.
De aanvullende informatie van Alfata is dat ze daar ca. 1 uur mee bezig zijn, niks meer en niks minder.
Dus Prins legt hier een m.i. zeer scherpe prijs neer waar je niks over kunt zeggen.
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium
*

Bianco156
300

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulia 2.2 D
  • ****
    Amico del club - Senior Alfist
  • Always looking for another ( A.L.F.A)
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #18 Gepost op: 17 december 2022, 15:24:42 »
Dag

Verschrikkelijk wat er allemaal gebeurt en het gaat niet alleen om de Q versies laatst ook een 2.0.
Ik rij dan een 2.2 diesel bouwjaar 2018 moet ik mij ook zorgen maken heeft iemand misschien cijfers qua diefstallen?
Of is gewoon willekeur Stelvio of Giulia ?

Kosten voor anti diefstal device vallen mee als je het vergelijkt met de shit van een diefstal


Junior 1600 
Alfetta GT
Alfa 33 Sportwagon
156 1.8  Bianco Polare
156 sport wagon 19 JTD 16v ( Tunex )
159 sportwagon   1.9 JTDM (Squadra)
Giulia 2.2D       222PK ( Savali)
Giulia 2.2D  8T 242PK ( Squadra)
*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #19 Gepost op: 17 december 2022, 23:25:42 »
Is er al een definitieve prijs voor het device bekend?
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #20 Gepost op: 18 december 2022, 13:56:00 »
Is er al een definitieve prijs voor het device bekend?

Ik ben hier de afgelopen dagen erg druk mee bezig geweest met de ontwikkelaar. Helaas worden de kosten hoger (de ontwikkelaar moet de prijs verhogen gezien zij er tot op dit moment voor de eerste oplagen niets hebben verdiend) dan eerder verwacht.
De prijs zal ongeveer uitkomen rond de 300-330 euro inclusief verzending.
Rond nieuwjaar zullen alle aanmelders (ondertussen best een hoop) een email gaan krijgen. Voor januari en februari zullen er 50 stuks beschikbaar worden gesteld. Ik zal iedereen die zich heeft aangemeld in de tweede week van januari benaderen voor concretisering, betaling en levering.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

jan engelaar
120

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #21 Gepost op: 2 januari 2023, 01:41:59 »
Is er al een definitieve prijs voor het device bekend?

Ik ben hier de afgelopen dagen erg druk mee bezig geweest met de ontwikkelaar. Helaas worden de kosten hoger (de ontwikkelaar moet de prijs verhogen gezien zij er tot op dit moment voor de eerste oplagen niets hebben verdiend) dan eerder verwacht.
De prijs zal ongeveer uitkomen rond de 300-330 euro inclusief verzending.
Rond nieuwjaar zullen alle aanmelders (ondertussen best een hoop) een email gaan krijgen. Voor januari en februari zullen er 50 stuks beschikbaar worden gesteld. Ik zal iedereen die zich heeft aangemeld in de tweede week van januari benaderen voor concretisering, betaling en levering.

Hallo Alfata,

Ik zou ook graag ASAP de door jou hier aangeboden blocker willen bestellen !  Daar wás  ik ook mee bezig, maar toen ik tijdens het invullen van het survey/de link even een foto met kenteken aan het zoeken was op m n laptop, en vervolgens een paar minuten later weer terugkeerde naar het formulier gaf ie aan dat de aanvraag al afgerond was, en ik kom er vervolgens ook niet meer opnieuw terug in [img ! Bij deze dus maar even op deze manier dan, ik wil er dus ook graag eentje bij je bestellen
 
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #22 Gepost op: 2 januari 2023, 07:47:01 »
Citaat van: jan engelaar op  2 januari 2023, 01:41:59
Citaat van: jan engelaar op  2 januari 2023, 01:41:59
Is er al een definitieve prijs voor het device bekend?

Ik ben hier de afgelopen dagen erg druk mee bezig geweest met de ontwikkelaar. Helaas worden de kosten hoger (de ontwikkelaar moet de prijs verhogen gezien zij er tot op dit moment voor de eerste oplagen niets hebben verdiend) dan eerder verwacht.
De prijs zal ongeveer uitkomen rond de 300-330 euro inclusief verzending.
Rond nieuwjaar zullen alle aanmelders (ondertussen best een hoop) een email gaan krijgen. Voor januari en februari zullen er 50 stuks beschikbaar worden gesteld. Ik zal iedereen die zich heeft aangemeld in de tweede week van januari benaderen voor concretisering, betaling en levering.

Hallo Alfata,

Ik zou ook graag ASAP de door jou hier aangeboden blocker willen bestellen !  Daar wás  ik ook mee bezig, maar toen ik tijdens het invullen van het survey/de link even een foto met kenteken aan het zoeken was op m n laptop, en vervolgens een paar minuten later weer terugkeerde naar het formulier gaf ie aan dat de aanvraag al afgerond was, en ik kom er vervolgens ook niet meer opnieuw terug in [img ! Bij deze dus maar even op deze manier dan, ik wil er dus ook graag eentje bij je bestellen

Hi Jan! Je aanvraag is inderdaad doorgekomen. Ik neem deze mee.
Belangrijk: Ik heb deze week nog even vakantie. Na deze eerste januariweek pak ik alles op en ga ik contact leggen met alle inschrijvers. Volgende week dus meer updates/nieuws.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

jan engelaar
120

  • Type Alfa: GIULIA Q + STELVIO
  • ***
    - Alfist
  • GIULIA Q 600 PK + STELVIO
    • www.djjean.com
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #23 Gepost op: 2 januari 2023, 09:09:57 »
Topperrrrrrr  .....;-)
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #24 Gepost op: 17 januari 2023, 15:57:56 »
Even korte update: de blockers komen vanaf half februari beschikbaar. De definitieve prijs communiceer ik deze week en de uitlevering zal direct beginnen wanneer ik ze ontvang. Prins blijft installatiepartner voor wie hem geïnstalleerd wilt hebben. Ik ga alle mensen op de wachtlijst binnenkort persoonlijk emailen zodat betaling en verzending geregeld kan gaan worden.  :)
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

DanaBanana
781

  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #25 Gepost op: 17 januari 2023, 17:36:36 »
Kunnen er nog bestellingen/inschrijvingen geplaatst worden?
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #26 Gepost op: 17 januari 2023, 18:59:30 »
Kunnen er nog bestellingen/inschrijvingen geplaatst worden?

Zeker! Voorlopig blijft de inschrijving gewoon geopend. Ze zullen in serie blijven worden gemaakt.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

alfata
3.415

  • Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #27 Gepost op: 20 januari 2023, 09:04:48 »
Ik heb duidelijkheid: de verkoopprijs van de Radar Blocker is €325,00 excl. inbouw. Ik ga alle inschrijvers e-mailen en de betalingen organiseren.

Inschrijven blijft uiteraard mogelijk. Het voordeel is, is dat vanaf half februari wanneer de uitleveringen beginnen de radar blockers voorlopig op voorraad zijn en daarmee dus direct afneembaar.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Menno Stelvio
10

  • Type Alfa: Stelvio
  • *
    - Startende Alfist
  • The heartbeat brand
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #28 Gepost op: 21 januari 2023, 12:15:17 »
Ik heb duidelijkheid: de verkoopprijs van de Radar Blocker is €325,00 excl. inbouw. Ik ga alle inschrijvers e-mailen en de betalingen organiseren.

Inschrijven blijft uiteraard mogelijk. Het voordeel is, is dat vanaf half februari wanneer de uitleveringen beginnen de radar blockers voorlopig op voorraad zijn en daarmee dus direct afneembaar.

Top, kom maar door!
*

Robert69
1.314

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #29 Gepost op: 21 januari 2023, 13:21:41 »
Good busy, @alfata . CAR heeft een goeie aan jou!
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce