!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Dag iedereen,Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een mooie blauwe Giulia! Uit interesse het forum door gebladerd en op dit topic gestuit. Net in de regen nog een foto gemaakt van de kentekenplaat en het kentekenbewijs om het formulier in te vullen. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe batch aan!Tot die tijd de auto altijd maar netjes beschermen met een stuurslot. Dit is de Stoplock PRO Elite geworden, maar ben eerlijk gezegd wel een beetje bang dat dit op termijn ook tot schade aan het stuur, de klokkenteller en/of de schakelflipper leidt. Hoe doen jullie dit?
Citaat van: Broekie op 10 juni 2024, 20:09:52Dag iedereen,Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een mooie blauwe Giulia! Uit interesse het forum door gebladerd en op dit topic gestuit. Net in de regen nog een foto gemaakt van de kentekenplaat en het kentekenbewijs om het formulier in te vullen. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe batch aan!Tot die tijd de auto altijd maar netjes beschermen met een stuurslot. Dit is de Stoplock PRO Elite geworden, maar ben eerlijk gezegd wel een beetje bang dat dit op termijn ook tot schade aan het stuur, de klokkenteller en/of de schakelflipper leidt. Hoe doen jullie dit?Ik heb hetzelfde stuurslot maanden lang dagelijks gebruikt , óók in de parkeergarage onder mijn appartementencomplex, tót dat ik de blocker kreeg, stuk meer rust in de tent en vanaf dat moment het stuurslot alleen nog extra erbij in gebruik op bepaalde plekken ....Just to be sure.... Want de bovengenoemde reactie hier "Het is maar een auto" gaat voor moi zékerrrrrrrr niet op "!! Overigens na paar maanden gebruik geen énkele vorm van schade of krasjes door het stuurslot, ligt er denk ik ook beetje aan hoe subtiel je em plaatst.... Daarnaast heb ik óók nog is een LOJACK , verplicht door mijn verzekering... Alles bij elkaar wel heerlijk gevoel om je geen zorgen meer te hoeven maken, speciaal in het geval van de blocker. Rusttttttt....
Citaat van: jan engelaar op 11 juni 2024, 11:02:55Citaat van: Broekie op 10 juni 2024, 20:09:52Dag iedereen,Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een mooie blauwe Giulia! Uit interesse het forum door gebladerd en op dit topic gestuit. Net in de regen nog een foto gemaakt van de kentekenplaat en het kentekenbewijs om het formulier in te vullen. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe batch aan!Tot die tijd de auto altijd maar netjes beschermen met een stuurslot. Dit is de Stoplock PRO Elite geworden, maar ben eerlijk gezegd wel een beetje bang dat dit op termijn ook tot schade aan het stuur, de klokkenteller en/of de schakelflipper leidt. Hoe doen jullie dit?Ik heb hetzelfde stuurslot maanden lang dagelijks gebruikt , óók in de parkeergarage onder mijn appartementencomplex, tót dat ik de blocker kreeg, stuk meer rust in de tent en vanaf dat moment het stuurslot alleen nog extra erbij in gebruik op bepaalde plekken ....Just to be sure.... Want de bovengenoemde reactie hier "Het is maar een auto" gaat voor moi zékerrrrrrrr niet op "!! Overigens na paar maanden gebruik geen énkele vorm van schade of krasjes door het stuurslot, ligt er denk ik ook beetje aan hoe subtiel je em plaatst.... Daarnaast heb ik óók nog is een LOJACK , verplicht door mijn verzekering... Alles bij elkaar wel heerlijk gevoel om je geen zorgen meer te hoeven maken, speciaal in het geval van de blocker. Rusttttttt....Ik heb dan ook niet zo'n asociaal moddervette auto als jij, @jan engelaar
Hoi!als kersverse Stelvio rijder (2.0 turbo super veloce 280pk), kwam ik op dit draadje..Mijn wagen heeft sinds de koop vorige sinds dag1 een oranje melding op het scherm met "Alarmsysteem niet beschikbaar", de verkoper zegt hiervan..".. er zit alarm klasse 1 met start onderbreker op vanaf de fabriek, het zou kunnen dat misschien een alarm klasse in gebouwd is door de vorige eigenaar, dit kunnen we niet zien helaas."samengevat: dit zegt mij niets, en al helemaal niet over de oorzaak en de grootte van het probleem van deze melding..Kortom, elke extra vorm van beveiliging..zou mij zekerder laten voelen..tegen diefstal pogingen.Graag mij daarom ook noteren voor de Radar Blocker!Hoor graag PM waar ik deze tzt kan laten inbouwen (zit zelf bij Nefkens te Amersfoort, maar zit nog in garantieperiode bij Seldenrijk Harderwijk).