!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: DanaBanana op 11 december 2024, 21:36:08Citaat van: Lenergy op 11 december 2024, 21:29:08Hoe kunnen we zien of op een onlangs aangeschafte Stelvio reeds een radarblocker is geïnstalleerd?Lijkt me een slecht plan om dat hier uit te leggen.Het schijnt dat Alfata een lijst heeft met kentekens, heb hem een PB gestuurd.
Citaat van: Lenergy op 11 december 2024, 21:29:08Hoe kunnen we zien of op een onlangs aangeschafte Stelvio reeds een radarblocker is geïnstalleerd?Lijkt me een slecht plan om dat hier uit te leggen.
Hoe kunnen we zien of op een onlangs aangeschafte Stelvio reeds een radarblocker is geïnstalleerd?
Citaat van: Lenergy op 11 december 2024, 21:53:27Citaat van: DanaBanana op 11 december 2024, 21:36:08Citaat van: Lenergy op 11 december 2024, 21:29:08Hoe kunnen we zien of op een onlangs aangeschafte Stelvio reeds een radarblocker is geïnstalleerd?Lijkt me een slecht plan om dat hier uit te leggen.Het schijnt dat Alfata een lijst heeft met kentekens, heb hem een PB gestuurd.Ah, okay, dat zou in dit geval handig zijn. Maar dan wel een klein beetje in tegenspraak met wat bij de aanmelding wordt vermeld: "Wij zullen uw gegevens vernietigen na ontvangst van de radar blocker of een jaar na dato na inschrijving zonder afname."
Nu wil ik er één bestellen, aangezien ik volgende week de Giulia waarschijnlijk kan ophalen.Er wordt gevraagd om kenteken bewijs etc…. Oftewel de Giulia moet eerst op mijn oprit staan en dan pas kan ik er één aanvragen? wil de radar blocker uiteraard zo snel mogelijk erop hebben zitten. Hoor het graag even