!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

DanaBanana
964

- Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio / Giulia anti diefstal device (belangrijk!)
« Reactie #180 Gepost op: 12 december 2024, 00:01:25 »
Hoe kunnen we zien of op een onlangs aangeschafte Stelvio reeds een radarblocker is geïnstalleerd?
Lijkt me een slecht plan om dat hier uit te leggen.
Het schijnt dat Alfata een lijst heeft met kentekens, heb hem een PB gestuurd.
Ah, okay, dat zou in dit geval handig zijn. Maar dan wel een klein beetje in tegenspraak met wat bij de aanmelding wordt vermeld: "Wij zullen uw gegevens vernietigen na ontvangst van de radar blocker of een jaar na dato na inschrijving zonder afname."
*

alfata
3.474

• Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
    Moderatore - Super Alfist
« Reactie #181 Gepost op: 12 december 2024, 19:43:49 »
Hoe kunnen we zien of op een onlangs aangeschafte Stelvio reeds een radarblocker is geïnstalleerd?

Klopt inderdaad. Alle kentekens en bijpassende serienummers van Radar Blockers worden gemonitord.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

alfata
3.474

• Type Alfa: Alfa Romeo 4C / Stelvio Q
    Moderatore - Super Alfist
« Reactie #182 Gepost op: 12 december 2024, 19:47:14 »
Ah, okay, dat zou in dit geval handig zijn. Maar dan wel een klein beetje in tegenspraak met wat bij de aanmelding wordt vermeld: "Wij zullen uw gegevens vernietigen na ontvangst van de radar blocker of een jaar na dato na inschrijving zonder afname."

Scherp inderdaad. Alle persoonlijke informatie wordt verwijderd uit het aanmeldsysteem. Alleen de kentekens en serienummers worden behouden ter controle op nieuwe aanmeldingen. Ik zal dat iets duidelijker vermelden.
Alfa Romeo 4C - Rosso Alfa - Race package - 15mm spacers  -  Madeno 3mm wishbones blocks - Yokohama AD08R (215-40-18 / 255-30-19) - Beek Racing ECU stage 1 - Scara73 downpipe - JM Tuning exhaust - BMC Air inlet (315hp/400nm)

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Grigio Vesuvio - Beek stage 1
*

Dalondo
42

• Type Alfa: Giulia 6C Villa d'Este
  • *
    - Startende Alfist
    • Fiat 126 project
« Reactie #183 Gepost op: 21 december 2024, 12:06:15 »
Met het schaamrood op de wangen kan ik melden dat ik em vandaag uiteindelijk ook ingebouwd heb. Eerder geen tijd gehad maar het is echt geruststellend dat ie er nu in zit.
Rosso Etna, ieder uur een andere tint
*

Jeffitaly
59

• Type Alfa: Giulia B-Tech 2019
  • **
    - Junior Alfist
« Reactie #184 Gepost op: 21 december 2024, 18:59:57 »
Nu wil ik er één bestellen, aangezien ik volgende week de Giulia waarschijnlijk kan ophalen.
Er wordt gevraagd om kenteken bewijs etc…. Oftewel de Giulia moet eerst op mijn oprit staan en dan pas kan ik er één aanvragen? wil de radar blocker uiteraard zo snel mogelijk erop hebben zitten. Hoor het graag even :)
*

Robert69
1.695

• Type Alfa: Giulia Veloce
    - Super Alfist
« Reactie #185 Gepost op: 22 december 2024, 08:25:54 »
Nu wil ik er één bestellen, aangezien ik volgende week de Giulia waarschijnlijk kan ophalen.
Er wordt gevraagd om kenteken bewijs etc…. Oftewel de Giulia moet eerst op mijn oprit staan en dan pas kan ik er één aanvragen? wil de radar blocker uiteraard zo snel mogelijk erop hebben zitten. Hoor het graag even :)

Ja, je moet wel kunnen aantonen dat jij de eigenaar bent van een Giulia/Stelvio en geen nieuwsgierig lid van een dievenbende. Dus je moet de auto in bezit hebben, daarna kun je bestellen. Hou er rekening mee dat het dan nog even kan duren voordat je de blocker in huis hebt. Levering is altijd in batches om de kosten in de hand te houden.
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Lenergy
30

• Type Alfa: Stelvio 2.0T Q4 Massimo
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #186 Gepost op: 31 december 2024, 19:39:47 »
Vandaag op de valreep nog bij Wim Prins geweest om de radar blocker in te laten bouwen.
Onder het genot van heerlijke cappuccino en een lekker glas wijn was het binnen een uurtje geïnstalleerd.

kwijlend bij alle mooie wagens die er stonden was dat dus geen straf.
Ik ga met een goed gevoel 2025 in.
Alfa GT Junior 1300
Alfa 33 1.7 16V QV
Alfa 156 JTD (Squadra)
Alfa 159 JTD (Squadra)
Alfa Giulietta 1.4 MA QV line
(Volvo V40 d2)
Alfa Stelvio 2.0 T AWD Super (Squadra Massimo)
*

TimQ
23

• Type Alfa: Giulia Q
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #187 Gepost op: 2 februari 2025, 13:54:38 »
Is er al iets meer bekend over wanneer de volgende batch beschikbaar is?
Huidig:
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 2017
Alfa Romeo GT 3.2, 2004

Ex:
Peugeot 106 Rallye S1, 1995
Peugeot 406 Coupe V6, 1998
Peugeot 306 XSI, 1994
Volvo 340 1.4 Dakar-spec, 198?