!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

dburger
127

  • Type Alfa: GT 1.9 jtd/Giulia Veloce
  • ***
    - Alfist
Re: android auto
« Reactie #60 Gepost op: 19 mei 2021, 19:16:13 »
Kijk, dat lees ik graag dat het meevalt. Ik heb er zelf nog geen tijd voor gehad, maar alle tips zijn welkom.

Ik ga het mijzelf nog iets moeilijker maken door het 6.5 inch scherm te upgraden naar een 8.8 inch display, dus ik moet wel meer loshalen, maar ook dat is prima te doen met een duidelijk stappenplan: https://www.alfaowner.com/threads/retrofitting-8-8-display.1178541/#/

Ik heb mezelf ook al eerder in onmogelijke posities gemanoeuvreerd om een Dension kit in mijn GT te verstoppen  :-)
deze ga ik dus volgen, ik had ook een 8,8 display gevonden in polen maar durfde het niet op die moment .
Hou ons aub op de hoogte of ,het lukt en wat de moeilijkheden zijn...

Ik was ook terughoudend, maar ik heb de schrijver van het stappenplan gecontacteerd en hij verzekerde mij dat het gewoon plug and play is. Alhoewel alle dealers die ik heb benaderd mij vertelden dat dit niet mogelijk gaat zijn, heb ik de gok gewaagd en een bijna puntgaaf display weten te kopen. Dat is volgens mij de grootste uitdaging; het vinden van een onbeschadigd display is lastig. Veel op ebay zien er niet zo mooi uit en die zou ik ook niet durven kopen. Die van mij komt van A37 vandaan. Ze hebben nog gecontroleerd op crazing (haarscheurtjes in het display), maar die zitten er als het goed is niet in. Prima service.

Ik weet niet wanneer ik dit ga inbouwen, maar dat kan helaas zo nog maar eens 2 weken duren. Maar ik meld mij weer met de ervaringen.
*

Rohit
302

  • Type Alfa: Giulia 2.2
  • ****
    - Senior Alfist
Re: android auto
« Reactie #61 Gepost op: 20 mei 2021, 21:39:10 »
156 1.6 TS  120 PK
159 1.9 JTDm Squadra Massimo 160 PK
Giulia 2.2 JTDm Squadra Massimo 242 PK! 😍
*

alki
62

  • Type Alfa: Giulietta
  • **
    - Junior Alfist
Re: android auto
« Reactie #62 Gepost op: 4 juni 2021, 11:59:38 »
Kost wat, maar het is dan wel snel geleverd!



Hopelijk snel tijd om dit te gaan installeren.
Dus dit is alleen de android auto computer ? ik moet dus ook nog een groterscherm erbij kopen ?
*

geertvh
21

  • Type Alfa: Stelvio 2,2
  • *
    - Startende Alfist
Re: android auto
« Reactie #63 Gepost op: 4 juni 2021, 12:24:09 »
Nee hoor. Mijne zit op de 6,3 inch. Het kleine scherm dus en werkt perfect.
*

dburger
127

  • Type Alfa: GT 1.9 jtd/Giulia Veloce
  • ***
    - Alfist
Re: android auto
« Reactie #64 Gepost op: 4 juni 2021, 12:35:55 »
Inderdaad, dit apparaat is zonder scherm, maar kan zowel met een groot als klein display overweg. Er zit een schakelaar op de box waarmee je dit kan instellen. Ik heb toevallig een groter display gevonden en aangezien dat een soort van plug en play is, ervoor gekozen om dat te kopen. Lijkt mij bijvoorbeeld bij navigatie net even gemakkelijker, maar dus zeker niet nodig bij dit apparaat.