!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

GiuliaWim
19

  • Type Alfa: Giulia 2.0T Super
  • *
    - Startende Alfist
Re: Nieuwe infotainment scherm - ACP/AA niet meer mogelijk?
« Reactie #15 Gepost op: 6 februari 2022, 16:28:27 »
Citaat van: koepeetje op  3 februari 2022, 16:53:21
Citaat van: koepeetje op  3 februari 2022, 16:53:21
Volgens mij heb je gewoon helemaal gelijk en is er een versie 090. Dat staat ook op dit forum vermeld: https://www.alfaowner.com/threads/how-to-infotainment-updates.1185573/
Overigens kan je het systeem in bepaalde gevallen zelf updaten met een USB-stick, maar daarvoor moet je de service-news-PDF's even goed doorlezen.

P.S. Wel een voordelig werkplaats tarief voor een dealer, €27,50 per uur  ;D



Ja, maar als je er verder niets voor krijgt, dan is het weer wel aan de prijzige kant.........

Ik krijg het bedrag terug gestort overigens.

Ik heb de vraag in de chat aan Alfa Nederland gesteld. Voor alsnog heb ik geen antwoord mogen ontvangen. Heb ook gelijk de vraag gesteld wat de mogelijkheden zijn qua Apple CarPlay.

Ik ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.......
*

Alfa 147 Ti
1.588

  • Type Alfa: Giulia 2.0 Veloce Q2
  • *****
    - Super Alfist
Re: Nieuwe infotainment scherm - ACP/AA niet meer mogelijk?
« Reactie #16 Gepost op: 6 februari 2022, 16:50:55 »
Ik heb de vraag in de chat aan Alfa Nederland gesteld. Voor alsnog heb ik geen antwoord mogen ontvangen.
Ze leren het echt niet in Nederland, en daarom heeft een familie lid die jaren met Alfa heeft gereden die in het verleden een 2.0 jts had met olie verbruik en een jaar geleden naar een nieuwe Guilia Q heeft gekeken en mee heeft gereden toch maar geen nieuwe Alfa gekocht maar bij Alfa Nederland vonden ze dit helemaal geen probleem hoor want ze hebben hem nooit meer gebeld, ik mag echt hopen nu Alfa samen gaat met PSA dat beter gaat worden, anders wordt het niets met Alfa.
Wat het ook mag verbruiken een Alfa moet je gebruiken.

Alfa Giulia Veloce Q2 2022 Verde Visconti, Meta
Mijn ex Auto’s
Alfa Giulia 2.0 T Super. 2017
 Alfa 159 1750 TBI S.W 2011 Alfa 159 2.2 S.W 2007 Alfa 147 2004 Volvo 480 Turbo 1994 Mini Cooper 1300 Carbarateur 1991 Mini Jet Black 1989 Mini 1987.