!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

B van Kraaikamp
752

  • Type Alfa: 147 FL Veloce Blackline
  • *****
    - Super Alfist
  • Organizzatore di Eventi
Re: dag of nachtstand navigatiescherm
« Reactie #15 Gepost op: 23 mei 2019, 15:04:56 »
Mooi dat het in ieder geval goed is gekomen Donald. Vervelend dat de dealers van tegenwoordig enkel naar snelle winst kijken en niet naar klantenbehoud... verkopen is beter dan genezen, toch? 
🍀Huidig: Alfa Romeo 147 FL (2007), Veloce Blackline 🍀
Ex: Alfa Romeo 147 (2004), Veloce Lusso
Ex: Alfa Romeo 147 (2001), Distinctive
Re: dag of nachtstand navigatiescherm
« Reactie #16 Gepost op: 23 mei 2019, 18:02:18 »
@Donald welke dealer is het? Ik heb ook echt slecht ervaring inmiddels met 2 dealers.
En jah, ik dacht dat mn Giulia van net geen 50k al genoeg is om toch beetje fastoenlijk service te krijgen maar nu zie ik met 170k ook niet gelukt, lig niet aan mij dus......
nee... dat is zeer waarschijnlijk een juiste conclusie .... ;-)) Voorlopig ben ik nog steeds de gelukkige eigenaar van een Alfa met een daarbij behorend gebruiks- en onderhoudsboekje en een goed werkend navigatiescherm... dankzij Vireo (Houten en Amersfoort) .. ;-)) De naam van de dealer waar ik die 170k heb neergelegd vertel ik je op 2 juni wel... en anders stuur ik je een privé-berichtje.
Re: dag of nachtstand navigatiescherm
« Reactie #17 Gepost op: 24 mei 2019, 20:27:19 »
Mooi dat het in ieder geval goed is gekomen Donald. Vervelend dat de dealers van tegenwoordig enkel naar snelle winst kijken en niet naar klantenbehoud... verkopen is beter dan genezen, toch?

Tja..... maar voor snelle winst gaan lijkt mij toch geen beste manier om een onderneming te runnen .... zo raak je toch klanten kwijt en krijg je een slechte naam. Maar Vireo blijkt dan toch een uitzondering te zijn. Daar werd ik gewoon (goed en snel) geholpen alsof ik mijn auto daar gekocht had..... klasse toch?
Gemarkeerd als beste antwoord door Gepost op 3 maart 2024, 05:50:09
*

Itsme
3

  • Type Alfa: Stelvio
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
  • Annuleer Beste antwoord
  • Re: dag of nachtstand navigatiescherm
    « Reactie #18 Gepost op: 1 april 2020, 15:01:13 »
    Grappig ! Ook ik ben na 2 dealers uiteindelijk bij Vireo (Amersfoort) terecht gekomen.
    Wat een verademing !
    Niets is ze teveel, en ze staan altijd voor je klaar !
    Re: dag of nachtstand navigatiescherm
    « Reactie #19 Gepost op: 1 april 2020, 16:21:57 »
    Mooi te constateren dat er een soort van continuïteit zit in de wijze waarop ze met klanten omgaan bij Vireo ... ;-)