!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Giulia / Stelvio Club

Deur rubber Giulia totaal kapot na 5 maanden

(1/7) > >>

Tommes1966:
Laatst na 20.000 km gezien dat het rubber van de deursluiting totaal kapot is, dit onder garantie vervangen maar vind ik toch wel een beetje snel na 5 maanden. Iemand anders oo ervaring hiermee ? (Alfa Giulia 2.2D) O,ja de tip dat ik anders moet in- dan wel uit-stappen heb ik al gehad...




jwq:
Ben dat probleem nog nergens anders tegengekomen, dus denk dat dit toch exemplarisch is....

jwq:
dus toch ;)
http://www.giuliaforums.com/forum/778-alfa-romeo-giulia-issues-problems/38466-excess-wear-driver-door-seal.html

Tommes1966:
Idd, lijkt hetzelfde probleem. Maar ik ga er toch echt geen duck tape op plakken. Is leasewagen dus wacht wel af hoe dit nieuwe rubber het volhoud.

Ga het volgen.

jwq:

--- Citaat van: Tommes1966 op  6 juni 2018, 19:57:44
Citaat van: Tommes1966 op  6 juni 2018, 19:57:44 ---Idd, lijkt hetzelfde probleem. Maar ik ga er toch echt geen duck tape op plakken. Is leasewagen dus wacht wel af hoe dit nieuwe rubber het volhoud.

Ga het volgen.

--- Einde van citaat ---

Ik neem aan dat dit een kwaliteitsprobleem met het rubber is/was, anders waren er wel veel meer klachten . Ga er van uit dat het nieuwe rubber dit probleem niet (meer) heeft, maar we gaan het zien ......

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod