!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Klopt ik heb die ENG custom later ingebouwd. Is heel goed te doen.
Als een achteruit kijk camera standaard in de auto zit, prima!Omdat achteraf in te gaan bouwen met de nodige vragen zoals hierboven geschetst?Voor wat mij betreft,.. ik heb ogen en spiegels. Dat gaat al 37 jaar goed.Maar misschien heeft niet iedereen dat vertrouwen. Teken aan de wand
Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Als een achteruit kijk camera standaard in de auto zit, prima!Omdat achteraf in te gaan bouwen met de nodige vragen zoals hierboven geschetst?Voor wat mij betreft,.. ik heb ogen en spiegels. Dat gaat al 37 jaar goed.Maar misschien heeft niet iedereen dat vertrouwen. Teken aan de wand En bedankt! Wat een aanname als je me niet kent 😅 Rij inmiddels al wat langer schadevrij maar zo’n camera geeft net wat extra zicht en dat is gewoon prettig voor erbij. Hoef jij niet te doen, maar om dan zo te reageren is ook weer niet nodig.
Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Als een achteruit kijk camera standaard in de auto zit, prima!Omdat achteraf in te gaan bouwen met de nodige vragen zoals hierboven geschetst?Voor wat mij betreft,.. ik heb ogen en spiegels. Dat gaat al 37 jaar goed.Maar misschien heeft niet iedereen dat vertrouwen. Teken aan de wand En bedankt! Wat een aanname als je me niet kent Rij inmiddels al wat langer schadevrij maar zo’n camera geeft net wat extra zicht en dat is gewoon prettig voor erbij. Hoef jij niet te doen, maar om dan zo te reageren is ook weer niet nodig.
Citaat van: DianaB op 1 augustus 2026, 17:07:30Citaat van: DianaB op 1 augustus 2026, 17:07:30Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Als een achteruit kijk camera standaard in de auto zit, prima!Omdat achteraf in te gaan bouwen met de nodige vragen zoals hierboven geschetst?Voor wat mij betreft,.. ik heb ogen en spiegels. Dat gaat al 37 jaar goed.Maar misschien heeft niet iedereen dat vertrouwen. Teken aan de wand En bedankt! Wat een aanname als je me niet kent Rij inmiddels al wat langer schadevrij maar zo’n camera geeft net wat extra zicht en dat is gewoon prettig voor erbij. Hoef jij niet te doen, maar om dan zo te reageren is ook weer niet nodig.Ach ja Nelson is altijd een beetje zuur in zijn reacties,verder niet te veel aan storen zou ik zeggen.
Ach ja Nelson is altijd een beetje zuur in zijn reacties,verder niet te veel aan storen zou ik zeggen.
Citaat van: MysteryAngel op 1 augustus 2026, 18:02:26Citaat van: MysteryAngel op 1 augustus 2026, 18:02:26Citaat van: DianaB op 1 augustus 2026, 17:07:30Citaat van: DianaB op 1 augustus 2026, 17:07:30Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Citaat van: Nelson op 1 augustus 2026, 16:17:59Als een achteruit kijk camera standaard in de auto zit, prima!Omdat achteraf in te gaan bouwen met de nodige vragen zoals hierboven geschetst?Voor wat mij betreft,.. ik heb ogen en spiegels. Dat gaat al 37 jaar goed.Maar misschien heeft niet iedereen dat vertrouwen. Teken aan de wand En bedankt! Wat een aanname als je me niet kent Rij inmiddels al wat langer schadevrij maar zo’n camera geeft net wat extra zicht en dat is gewoon prettig voor erbij. Hoef jij niet te doen, maar om dan zo te reageren is ook weer niet nodig.Ach ja Nelson is altijd een beetje zuur in zijn reacties,verder niet te veel aan storen zou ik zeggen.Haha.Het stoort je blijkbaarMaar ik verwijt jou ook niet dat het vaak dooddoeners en open deuren zijn die je intrapt.