!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb de mijne vrijdag gepoetst voordat we naar SvD gingen, gaan dadelijk weer aan slag.
Citaat van: Stiggy op 9 juni 2024, 12:31:57Citaat van: Stiggy op 9 juni 2024, 12:31:57Ik heb de mijne vrijdag gepoetst voordat we naar SvD gingen, gaan dadelijk weer aan slag.Heb je ook nog andere hobby's?
Net naar aanleiding van de vraag van Stiggy even gekeken op de Italiaanse configurator, omdat daar nog weleens andere opties zijn dan hier.Zag bij toeval dat je daar nu een NIEUWE Stelvio Veloce hebt voor 53.000 euro. Hier betaal je meer voor eentje van 3 jaar oud en pakweg 50.000 km op de teller.Man, man, man wat worden we hier toch genaaid door de overheid.Sorry, moest ik even kwijt, nu weer on topic.....
Citaat van: DanaBanana op 11 juni 2024, 18:19:17Net naar aanleiding van de vraag van Stiggy even gekeken op de Italiaanse configurator, omdat daar nog weleens andere opties zijn dan hier.Zag bij toeval dat je daar nu een NIEUWE Stelvio Veloce hebt voor 53.000 euro. Hier betaal je meer voor eentje van 3 jaar oud en pakweg 50.000 km op de teller.Man, man, man wat worden we hier toch genaaid door de overheid.Sorry, moest ik even kwijt, nu weer on topic.....Ik moet mezelf corrigeren, zat per ongeluk naar de 160 pk diesel versie te kijken.Correcte gegevens:Stelvio Veloce benzine 280pkItalië: 59.437 euroNederland: 90.000 euroLang leve één Europa!!!
Dat heeft denk ik niet zozeer te maken met één Europa, maar álles met de Belastingwetgeving in Nederland.Net als met vele andere zaken loopt Nederland hier volledig uit de pas, heeft een eigen koers.
In de basis kost een Giulia of Stelvio in ieder Europees land hetzelfde.
Vergeet ook niet dat hele partijen auto's van het ene naar het andere land binnen Europa 'doorverkocht' worden. Dat is de tussenhandel die zomaar EUR 1.000 per doorgeschoven auto verdient, op partijen van 1.000 stuks. Tel uit je winst. Ook dat heeft trouwens niets met Europa te maken, maar het de handelaren die snel veel geld willen verdienen.
Daarentegen kan Italie ternauwernood de eigen broek ophouden en zijn de wegen hondsberoerd. Dus ja....Zo valt er over elk land wel iets te klagen.