!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Citaat van: NiekHgn op 28 maart 2024, 08:17:05Citaat van: jan engelaar op 28 maart 2024, 00:12:12Hai ! Ik rij al bijna 5 jaar, met inmiddels bijna 90.000 km op de teller, in het rond met een simpelweg via Eibach veren 2 cm verlaagde Q , met daarbij óók nog is de 20" Stelvio velgen met 295 banden , en heb eigenlijk nooit ergens écht last van ... Niet kwa drempels, maar ook niet kwa 'rubben" (aanlopen) bij volledig in/uitsturen.... Splittertje ziet er nog prima uit, wat normale krasjes aan de onderkant... De stance is echt waanzinnig met deze set up en heeft werkelijk niéts te maken met "USA style" lowriders/te laag , of wat dan ook.. Kasten worden lang niet geraakt, maar zijn wel prachtig gevuld, precies zoals het een real sportscar van dit historische merk betaamt...Ter info.Kijk dit is goed om te weten! Precies de normale krasjes onder de splitter is normaal dat zit er bij mij ook, belangrijkste om te weten was inderdaad kwa drempels en de wielkasten. Dus hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring hier kan ik zeker wat mee!😎Your welcome... Weet niet waar jij precies woont, maar mócht je de behoefte daartoe voelen, kun je altijd even langswippen om ff stukje met die van mij te rijden eventueel, kun je ff vergelijken met die van jou wellicht en of het wat voor je is.... Uiteraard is het allemaal wel wat "harder"'/stugger met met mijn set up, maar voor mij is dat verder niet een negatief gegeven, sterker nog, i love that.... ;-) So just let me know ok ;-)
Citaat van: jan engelaar op 28 maart 2024, 00:12:12Hai ! Ik rij al bijna 5 jaar, met inmiddels bijna 90.000 km op de teller, in het rond met een simpelweg via Eibach veren 2 cm verlaagde Q , met daarbij óók nog is de 20" Stelvio velgen met 295 banden , en heb eigenlijk nooit ergens écht last van ... Niet kwa drempels, maar ook niet kwa 'rubben" (aanlopen) bij volledig in/uitsturen.... Splittertje ziet er nog prima uit, wat normale krasjes aan de onderkant... De stance is echt waanzinnig met deze set up en heeft werkelijk niéts te maken met "USA style" lowriders/te laag , of wat dan ook.. Kasten worden lang niet geraakt, maar zijn wel prachtig gevuld, precies zoals het een real sportscar van dit historische merk betaamt...Ter info.Kijk dit is goed om te weten! Precies de normale krasjes onder de splitter is normaal dat zit er bij mij ook, belangrijkste om te weten was inderdaad kwa drempels en de wielkasten. Dus hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring hier kan ik zeker wat mee!😎
Hai ! Ik rij al bijna 5 jaar, met inmiddels bijna 90.000 km op de teller, in het rond met een simpelweg via Eibach veren 2 cm verlaagde Q , met daarbij óók nog is de 20" Stelvio velgen met 295 banden , en heb eigenlijk nooit ergens écht last van ... Niet kwa drempels, maar ook niet kwa 'rubben" (aanlopen) bij volledig in/uitsturen.... Splittertje ziet er nog prima uit, wat normale krasjes aan de onderkant... De stance is echt waanzinnig met deze set up en heeft werkelijk niéts te maken met "USA style" lowriders/te laag , of wat dan ook.. Kasten worden lang niet geraakt, maar zijn wel prachtig gevuld, precies zoals het een real sportscar van dit historische merk betaamt...Ter info.
Ik voel die behoefte wel!
Citaat van: jan engelaar op 28 maart 2024, 15:43:07Citaat van: NiekHgn op 28 maart 2024, 08:17:05Citaat van: jan engelaar op 28 maart 2024, 00:12:12Hai ! Ik rij al bijna 5 jaar, met inmiddels bijna 90.000 km op de teller, in het rond met een simpelweg via Eibach veren 2 cm verlaagde Q , met daarbij óók nog is de 20" Stelvio velgen met 295 banden , en heb eigenlijk nooit ergens écht last van ... Niet kwa drempels, maar ook niet kwa 'rubben" (aanlopen) bij volledig in/uitsturen.... Splittertje ziet er nog prima uit, wat normale krasjes aan de onderkant... De stance is echt waanzinnig met deze set up en heeft werkelijk niéts te maken met "USA style" lowriders/te laag , of wat dan ook.. Kasten worden lang niet geraakt, maar zijn wel prachtig gevuld, precies zoals het een real sportscar van dit historische merk betaamt...Ter info.IJs en weder dienende ben ik er inderdaad zékerrrr bij de 28ste , dus das een goeie .. ;-) Wat betreft de carbondelen, die 3M is niet veel soeps inderdaad, sommige deeltjes blijven overigens prima zitten met zelfs alleen maar het juiste dubbelzijdige tape, maar bij de bumperdelen is dat dan weer géén optie , daarvoor gebruik je best SIKAFLEX 552-ATKijk dit is goed om te weten! Precies de normale krasjes onder de splitter is normaal dat zit er bij mij ook, belangrijkste om te weten was inderdaad kwa drempels en de wielkasten. Dus hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring hier kan ik zeker wat mee!😎Your welcome... Weet niet waar jij precies woont, maar mócht je de behoefte daartoe voelen, kun je altijd even langswippen om ff stukje met die van mij te rijden eventueel, kun je ff vergelijken met die van jou wellicht en of het wat voor je is.... Uiteraard is het allemaal wel wat "harder"'/stugger met met mijn set up, maar voor mij is dat verder niet een negatief gegeven, sterker nog, i love that.... ;-) So just let me know ok ;-)Dat zou tof zijn! Ik ga toevallig 28 april wel naar Zandvoort, ik weet niet of jij toevallig ook daar naar toe gaat? Anders kunnen we altijd andere datum afspreken! Ik zag trouwens dat jij ook het een en ander van Koshi hebt. Ik heb vandaag wat spullen binnen gekregen weer voor op de bumper voor, nou had ik 2k kit van 3M maar dat houd niet heel gek, weet je nog met welke kit jij dat had gedaan destijds?😬
Citaat van: NiekHgn op 28 maart 2024, 08:17:05Citaat van: jan engelaar op 28 maart 2024, 00:12:12Hai ! Ik rij al bijna 5 jaar, met inmiddels bijna 90.000 km op de teller, in het rond met een simpelweg via Eibach veren 2 cm verlaagde Q , met daarbij óók nog is de 20" Stelvio velgen met 295 banden , en heb eigenlijk nooit ergens écht last van ... Niet kwa drempels, maar ook niet kwa 'rubben" (aanlopen) bij volledig in/uitsturen.... Splittertje ziet er nog prima uit, wat normale krasjes aan de onderkant... De stance is echt waanzinnig met deze set up en heeft werkelijk niéts te maken met "USA style" lowriders/te laag , of wat dan ook.. Kasten worden lang niet geraakt, maar zijn wel prachtig gevuld, precies zoals het een real sportscar van dit historische merk betaamt...Ter info.IJs en weder dienende ben ik er inderdaad zékerrrr bij de 28ste , dus das een goeie .. ;-) Wat betreft de carbondelen, die 3M is niet veel soeps inderdaad, sommige deeltjes blijven overigens prima zitten met zelfs alleen maar het juiste dubbelzijdige tape, maar bij de bumperdelen is dat dan weer géén optie , daarvoor gebruik je best SIKAFLEX 552-ATKijk dit is goed om te weten! Precies de normale krasjes onder de splitter is normaal dat zit er bij mij ook, belangrijkste om te weten was inderdaad kwa drempels en de wielkasten. Dus hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring hier kan ik zeker wat mee!😎Your welcome... Weet niet waar jij precies woont, maar mócht je de behoefte daartoe voelen, kun je altijd even langswippen om ff stukje met die van mij te rijden eventueel, kun je ff vergelijken met die van jou wellicht en of het wat voor je is.... Uiteraard is het allemaal wel wat "harder"'/stugger met met mijn set up, maar voor mij is dat verder niet een negatief gegeven, sterker nog, i love that.... ;-) So just let me know ok ;-)
Citaat van: jan engelaar op 28 maart 2024, 00:12:12Hai ! Ik rij al bijna 5 jaar, met inmiddels bijna 90.000 km op de teller, in het rond met een simpelweg via Eibach veren 2 cm verlaagde Q , met daarbij óók nog is de 20" Stelvio velgen met 295 banden , en heb eigenlijk nooit ergens écht last van ... Niet kwa drempels, maar ook niet kwa 'rubben" (aanlopen) bij volledig in/uitsturen.... Splittertje ziet er nog prima uit, wat normale krasjes aan de onderkant... De stance is echt waanzinnig met deze set up en heeft werkelijk niéts te maken met "USA style" lowriders/te laag , of wat dan ook.. Kasten worden lang niet geraakt, maar zijn wel prachtig gevuld, precies zoals het een real sportscar van dit historische merk betaamt...Ter info.IJs en weder dienende ben ik er inderdaad zékerrrr bij de 28ste , dus das een goeie .. ;-) Wat betreft de carbondelen, die 3M is niet veel soeps inderdaad, sommige deeltjes blijven overigens prima zitten met zelfs alleen maar het juiste dubbelzijdige tape, maar bij de bumperdelen is dat dan weer géén optie , daarvoor gebruik je best SIKAFLEX 552-ATKijk dit is goed om te weten! Precies de normale krasjes onder de splitter is normaal dat zit er bij mij ook, belangrijkste om te weten was inderdaad kwa drempels en de wielkasten. Dus hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring hier kan ik zeker wat mee!😎