!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

RemcoW
22

  • Type Alfa: Giulia
  • *
    - Startende Alfist
Re: gebruikerservaringen gevraagd met...
« Reactie #15 Gepost op: 21 februari 2023, 08:27:32 »

Vastgesteld dat het beide moet. Kaart geformatteerd op een Windows machine, maar daarna nog een keer via de app. Formatteren via de app zet er de juiste folderstructuur op.

Beestje werkt nu, met nog één euvel de afgelopen 3 dagen ... als de auto stilstaan neemt hij "versneld" op, maar die modus verandert niet als ik in de auto stap en wegrij, dan blijft de hele rit in versnelde modus staan. Komende week laat ik m eens een tijdje draaien, kijken wat dan de ervaringen zijn.

Dank iedereen voor de reacties.

Op hoeveel minuten heb je hem staan? Ik heb hem op 5 min staan, dus hij maakt elke 5min een bestand aan.
Maar als ik de auto start stopt de versnelde opname direct en gaat hij gewoon over op normale modus.

Bedoel je de "cycle record time"? Die staat op OFF ...
*

SMR
229

  • Type Alfa: Giulia Q - Nero - Massimo
  • ***
    - Alfist
Re: gebruikerservaringen gevraagd met...
« Reactie #16 Gepost op: 21 februari 2023, 14:36:13 »

Bedoel je de "cycle record time"? Die staat op OFF ...

Dat is dan het probleem denk ik. Bij mij kan ik alleen tussen1, 3 of 5min kiezen als ik me niet vergis. Dat is maar goed ook want 5 min videos zijn bij mij 660mb
Giulia Q Nero Vulcano- Squadra Massimo
Giulietta 1.4 MA Nero Etna
*

HeMaN
140

  • Type Alfa: Guilia 2.2 Business Super
  • ****
    Amico del club - Alfist
Re: gebruikerservaringen gevraagd met...
« Reactie #17 Gepost op: 20 december 2023, 16:21:50 »
Tijdens de black friday sales de fitcamx voor een mooie prijs weten te scoren (4k frontcam en 64GB kaartje, aansluiting op plafondconsole).

Door drukte en het slechte weer de afgelopen tijd nog geen tijd gehad om deze te installeren ... tot vandaag.

Installatie was relatief makkelijk. Grootste hindernis was de lichtconsole in het plafond eruit krijgen. Daar was echt wat bruut geweld voor nodig. Rest was makkelijk te doen. Totaal iets van 3 kwartier zeer rustig aan doen nodig gehad om alles te installeren en zien werken.

Tip: haal de beschermfolie van de lens af, anders zie je een blauw scherm in de app

Instellingen op 4k gezet in de app geeft een helder en gedetailleerd beeld. Eens kijken hoe dat in de praktijk gaat uitpakken.

Weer een aanpassing om van het lijstje af te strepen.



Citaat van: HeMaN
link=topic=12113.msg146406#msg146406 date=1672009476
toevallig vanmiddag naar deze zitten kijken. De 4k versie. ook goedkoper via Amazon.nl of zelfs rechtstreeks bij fitcamx (tot Nieuwjaar 10% extra korting) te bestellen.

zit nog te twijfelen ... bijna 200 euro voor een dashcam... hmmm

156 SW 2.0 TS Squadra Massimo
156 SW 2.0 JTS Selespeed
159 SW 1.9 JTDm  Q-tronic Squadra Massimo & WMI
Giulia 2.2 JTDm AE Squadra Massimo

Bekijk ze hier