!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: codipo01 op 27 november 2024, 09:23:13A.s. Maandag 3 december gaan er bij mij nieuwe schokbrekers onder aan de achterkant.Tot heden is er verder niets gevonden qua rubbers ect.Bijna zeker van dat het hiermee verholpen gaat worden. Heb het 2x eerder gehad met de Giulia.
A.s. Maandag 3 december gaan er bij mij nieuwe schokbrekers onder aan de achterkant.Tot heden is er verder niets gevonden qua rubbers ect.
Is ook super irritant. Heb je je het aan beide kanten? Ik had het vooral over bepaalde oneffenheden. Dus normale heuvels voelde je eigenlijk niets. Maar over putdeksels of kleine oneffenheden hoorde je het geklapper/gebonk. Achteruit eroverheen was bij mij ook meer hoorbaar......
Citaat van: Perry Roelofs op 27 november 2024, 14:45:06Is ook super irritant. Heb je je het aan beide kanten? Ik had het vooral over bepaalde oneffenheden. Dus normale heuvels voelde je eigenlijk niets. Maar over putdeksels of kleine oneffenheden hoorde je het geklapper/gebonk. Achteruit eroverheen was bij mij ook meer hoorbaar......Ik heb het alleen rechts achter en vooral over klinkers en putdeksels heen rijden.Snelwegen ect hoor je nooit wat.Beide schokkers worden vervangen voor Bilstein B4
100% de schokbrekers.De monteur viel het op dat tijdens het indrukken van de rechter schokbreker dat er een tik in zat.Dit was voelbaar.Linkerschokbreker had geen problemen.Nu Bilstein B4 er onder en de rammel is weg.
Citaat van: codipo01 op 2 december 2024, 12:17:32Citaat van: codipo01 op 2 december 2024, 12:17:32100% de schokbrekers.De monteur viel het op dat tijdens het indrukken van de rechter schokbreker dat er een tik in zat.Dit was voelbaar.Linkerschokbreker had geen problemen.Nu Bilstein B4 er onder en de rammel is weg.En die Biltstein B4 is dezelfde demper als die er onder zat?