!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ben wel benieuwd of je via de duitse dealer nog iets te weten bent gekomen.
Het is m.i. echt schandalig dat men je wijs maakt dat de auto bij de betreffende dealer is gekocht, terwijl dat in werkelijkheid niet zo blijkt te zijn. Ik mag hopen dat het een misverstand is en er geen sprake is van opzet om jou op die manier een goed gevoel aan te praten. In dat geval zou de slogan “Praatjes in de Polder” meer passend zijn.
Ik kijk er wellicht een stuk rationeler naar dan je wellicht denkt. Dat ik pisnijdig word is omdat ik slecht tegen list & bedrog kan en dit is duidelijk een poging tot. Want realiseer je wel dat ze er door stom toeval niet mee wegkwamen. Een volgende verliefde klant (want zo zijn Alfisti) klant is wellicht niet zo fortuinlijk en wordt dus gewoon willens en wetens getild. Jammer van de sneer naar mijn gedoe met Hedin. Onnodig en Is uiteraard een totaal andere situatie. Maar prima, het is jouw keuze en ik hoop oprecht dat je na dit alles volop en zonder gedoe van je auto kan genieten.Ik blijf in elk geval het advies van de vrouw van @GT1986 volgen: ver wegblijven van die babbelzieke cowboys en hun kolder in de polder. En dat zal ik iedereen die het wil weten adviseren. Alleen dan verandert er misschien iets in deze branche.