!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Giulia / Stelvio Club

Giulia 2026?

(1/5) > >>

DMC-12:
een impressie van wat kan komen.
fijn dat er toch wel een ICE in komt, zelfs een Dodge charger variant met 3 liter twin tubo 6 in lijn..

https://www.motor1.com/features/718606/2026-alfa-romeo-giulia-horsepower-performance-price/amp/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0E1K9db_wZOj947dTbbakGorbBuN4StZXcBVdNPUDZSzkuU56wiJxtf8Q_aem_AYhFRTr5E87RW-HTtpp1ecwiaQCAW1WZVnOVl8a2-I14WkXs36vxrJFD1SkD0IgiOlWmBImDMkzfJ__3oewGRPF4

Robert69:
Top...dat wordt weer 2 jaar discussiƫren over vage renders en echte Alfa's

DMC-12:
Ja plaatjes wel maar hopelijk klopt de tekst erbij.

Alfa 147 Ti:
Mooi hoor dat blauw Alfa wordt Audi A5 dat heb ik altijd al gewild ( is maar een grapje hoor ik weet ook dat er hopelijk nog veel kan veranderen)

hetbegonmeteen33:

--- Citaat van: Alfa 147 Ti op  7 mei 2024, 20:43:40
Citaat van: Alfa 147 Ti op  7 mei 2024, 20:43:40 ---Mooi hoor dat blauw Alfa wordt Audi A5 dat heb ik altijd al gewild ( is maar een grapje hoor ik weet ook dat er hopelijk nog veel kan veranderen)

--- Einde van citaat ---

Precies dat kwam ook in mij op: "Hee, een Audi!"😬 Maar goed, we zullen zien wat ervan komt. En bovendien EV, dus ik sla op voorhand maar over.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod