!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Bedankt voor je info. Uitvoerig maar net wat er aangeboden word natuurlijk. Ook heb ik een trekhaak nodig voor mijn andere hobby mtb'en.Wat is de levensduur van de ketting eigenlijk, levenslang of iets van 200.000km?Heeft het inlaat ook erg last van inlaat vervuiling of valt dit mee?
Waarom de 200pk versie, mss omdat je via een tuning hetzelfde vermogen gaat halen maar met een veel lagere aanschafprijs. Dat is dan weer mooi meegenomen vind ik persoonlijk.
Citaat van: Fries74 op 1 september 2023, 19:52:48Citaat van: Fries74 op 1 september 2023, 19:52:48Waarom de 200pk versie, mss omdat je via een tuning hetzelfde vermogen gaat halen maar met een veel lagere aanschafprijs. Dat is dan weer mooi meegenomen vind ik persoonlijk.Zoals ik al schreef kan ik me dat helemaal voorstellen bij aanschaf van een nieuwe. Maar bij een occasion van 2017/2018 is de prijs van zoveel factoren afhankelijk dat het helemaal niet gezegd is dat een 280pk duurder is.