!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Stiggy en 1 gast bekijken dit topic.

*

Angel66
42

• Leeftijd: 51
  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Giulia aankoop tips
« Gepost op: 21 februari 2021, 16:51:53 »
Hoi,

Ik ben druk op zoek naar een Giulia. Ik kan een 2.0 kopen, benzine.  200 pk.   Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten? 
+-37000 km.  2017. 

Ik heb alleen iets over de  standaard accu die vervangen zou moeten worden.
*

grigio vesuvio
48

• Leeftijd: 40
  • Type Alfa: Giulia 2.0T Super
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulia aankoop tips
« Reactie #1 Gepost op: 22 februari 2021, 21:15:22 »
Je zou inderdaad kunnen kijken of alle elektrische systemen werken: achterruitverwarming, start-stop, stoelverstelling. En kijk of hij op tijd z’n olie heeft gehad. Verder zou ik het niet weten. Heb ook een 2.0 T uit 2017 en toevallig precies 37k km. Superauto.
*

SirLancelot
112

• Type Alfa: Giulia 2.0T
    - Alfist
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 01:13:06 »
Goeie vraag, heb zelf een 2.0T met 85dkm uit 2018, kan me niet 1,2,3, bedenken...

- Ik hoor wel hier en daar dat de rubberen van de deuren bij sommige exemplaren heel snel slijt/ droog/ geluid maken etc
- Is een sport auto, dus check goed dat de onderkant niet helemaal kapot gebroken is door drempel te snel genomen o.i.d.
- Idd alle elektrische functies goed checken
- Benzine tankklepje sluit bij sommige exemplaren niet goed aan

Nou ja, dat was em denk ik? Ik zal erover nadenken maar kan geen grote gekke dingen noemen
Giulia 2.0T A/T, Bianco Alfa, Red Veloce Interior, Squadra Massimo
*

Rohit
67

• Leeftijd: 32
  • Type Alfa: 159
  • **
    - Junior Alfist
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 01:34:34 »
Goeie vraag, heb zelf een 2.0T met 85dkm uit 2018, kan me niet 1,2,3, bedenken...

- Ik hoor wel hier en daar dat de rubberen van de deuren bij sommige exemplaren heel snel slijt/ droog/ geluid maken etc
- Is een sport auto, dus check goed dat de onderkant niet helemaal kapot gebroken is door drempel te snel genomen o.i.d.
- Idd alle elektrische functies goed checken

Nou ja, dat was em denk ik? Ik zal erover nadenken maar kan geen grote gekke dingen noemen
idd bij mij ook een niet mooi sluitende tankdop.. voor de rest ik heb er 2 maanden geleden 1 gekocht en bij een proefrit kon ik helemaal niks merken.. november 2016 model en geen gekraak niks.. wel goed in onderhoud geweest bij Kien Arnhem. Dat zal t geheim waarschijnlijk ook zijn haha. Controleer de boekjes goed, onderhoud op tijd en bel anders de garage die t onderhoud doet voor meer info.
156 1.6 TS
159 1.9 JTDm Squadra Massimo 160PK
Giulia 2.2 JTDm Squadra Massimo 242PK! 😍
*

DanaBanana
274

- Senior Alfist
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 16:14:30 »
Ga er maar gewoon vanuit dat ze dat allemaal in meer of mindere mate hebben, afhankelijk van de temperatuur en de seizoenen.
Bij een exemplaar dat lekker warm in een showroom staat, ga je het in ieder geval niet zien.

Qverde Italian parts Klavertje7