!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Dit dacht ik ook, tot mijn eigen ervaring met mijn lease Giulia waar op het einde geen onderhoud meer aan gedaan werd. Ik moest gewoon doorrijden met een lekkende pakking bij de turbo. Was geen veiligheidsgevaar dus blijf maar rijden is wat ze de dealer hebben meegegeven. Uiteindelijk is m’n Giulia technisch Total loss verklaard op: vervanging distributieriem, nieuwe turbo (goh wat gek!) nieuwe remmen rondom en een nieuw mistachterlicht. Dit werd niet meer uitgevoerd en de auto is per direct stilgezet en ingenomen door de leasemaatschappij. Dus dat een lease auto altijd netjes onderhoud heeft gehad is helaas ook niet meer waar. Was wel teleurgesteld in hun reacties afgelopen half jaar.
Ook Alphabet doet het onderhoud soms niet bij de dealer maar bij een Bosch car service en het komt regelmatig voor als het lease contact bijna is afgelopen dat alleen nog het noodzakelijk gedaan wordt en de rest voor de nieuwe koper is , vindt ik op zich ook niet vreemd .