!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
@Stiggy: Ik heb gehoord dat dit bij de 2025 modellen niet zo is, dus misschien ff een upgrade doen?
@StiggyBij mij idem hoor: motorkap fladdert als een malle bij hogere snelheden. Daar komt nog bij behoorlijk lawaaiig zonnedak (dat dicht is!). En het windgeruis rond de spiegels.Tja, je moet er iets voor over hebben om in de mooiste sedan te rijden.
Nou zeg, alsof je me kent. Ik zat al naar deze te kijken…
Oh apart, bij mij lekt er helemaal geen geluid van het zonnedak.
Ik zou hem inruilen maar de loterij wil maar niet meewerken En harder rijden kan niet, dan vliegt mijn motorkap eraf!(zou eigenlijk best benieuwd zijn hoe hard hij gaat, maar durf het op een openbare autobahn niet aan. 2.0T Veloce Savali getuned, denk iets van 310pk met de begrenzer eraf. 250? 260?)
Ik heb ook zo'n 300pk, met wapperende motorkap en 250 ging makkelijk. Ze wilde nog wel wat sneller maarja.... We weten allemaal wat er daarna gebeurde😂
https://youtu.be/8Xwi3wA7bBM?si=LzDZqfLSt4L8PwIG