!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Robert69
1.348

  • Type Alfa: Giulia Veloce
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #45 Gepost op: 4 februari 2023, 14:33:03 »
Citaat van: DanaBanana op  4 februari 2023, 11:41:11
Citaat van: DanaBanana op  4 februari 2023, 11:41:11
Eerste artikel waarin ik lees dat de Stelvio Q expliciet door de politie wordt genoemd:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/5363131/plofkraakbende-duitsland-nederlanders-politie

Was van de week ook een item over tijdens het journaal. Toen meende ik bij de in beslag genomen auto's al een Stelvio te zien.
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Larsvb
14

  • Type Alfa: Stelvio
  • *
    - Startende Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #46 Gepost op: 14 maart 2023, 16:28:30 »
Hebben jullie die van Ampire al geprobeerd? Ik vraag me even af als je de bluetooth versie of app versie neemt in hoeverre werkt dat dan als de auto voor de deur staat en je bleutooth ding of telefoon op een paar meter afstand? staat die bluetooth verbinding altijd aan of alleen als je de auto van de vergrendeling haalt?

In hoeverre werkt het device van de club anders? ik zou ook wel zo een PM willen ontvangen.
*

SMR
232

  • Type Alfa: Giulia Q - Nero - Massimo
  • ***
    - Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #47 Gepost op: 15 maart 2023, 14:01:00 »
Hebben jullie die van Ampire al geprobeerd? Ik vraag me even af als je de bluetooth versie of app versie neemt in hoeverre werkt dat dan als de auto voor de deur staat en je bleutooth ding of telefoon op een paar meter afstand? staat die bluetooth verbinding altijd aan of alleen als je de auto van de vergrendeling haalt?

In hoeverre werkt het device van de club anders? ik zou ook wel zo een PM willen ontvangen.
`

Het apparaat waar het hier om gaat heeft niets te maken met startonderbreking. De werking heeft verder 0 invloed op de auto behalve dat ze via de radar geen toegang krijgen tot de CAN bus.
Ik heb een startonderbreker, volgsysteem en nu dit apparaat erbij) alle 3 hebben hun functie :)
Giulia Q Nero Vulcano- Squadra Massimo
Giulietta 1.4 MA Nero Etna
*

Larsvb
14

  • Type Alfa: Stelvio
  • *
    - Startende Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #48 Gepost op: 15 maart 2023, 14:58:11 »
thanks, welk volgsysteem heb je?
*

DanielH92
1.970

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #49 Gepost op: 15 maart 2023, 16:21:11 »
thanks, welk volgsysteem heb je?

Lijkt me niet handig hier te gaan vermelden, best kans dat er meegelezen wordt door 'geïnteresseerden'.
*

Fasteddy
23

  • Type Alfa: Stelvio 2.0 Blue Misano
  • *
    - Startende Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #50 Gepost op: 24 maart 2023, 12:50:00 »
e geeft aan, een electronische blokkade.
Alleen op de radar of beveilig je de hele CAN bus zoals het hierboven genoemde product?
PM me even.
*

DanaBanana
785

  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #51 Gepost op: 25 maart 2023, 01:13:58 »
Iemand al een MY2023 in het echt gezien? Het kapje van de radar is duidelijk anders. Ben wel benieuwd of er buiten het uiterlijk echt iets is veranderd aan de constructie en of er evt. ook verschillen zijn achter het kapje.

*

Alfa 147 Ti
1.595

  • Type Alfa: Giulia 2.0 Veloce Q2
  • *****
    - Super Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #52 Gepost op: 25 maart 2023, 10:36:35 »
Iemand al een MY2023 in het echt gezien? Het kapje van de radar is duidelijk anders. Ben wel benieuwd of er buiten het uiterlijk echt iets is veranderd aan de constructie en of er evt. ook verschillen zijn achter het kapje.



Was mij ook al opgevallen, in Duitsland en Oostenrijk staan ze al vol op bij de dealer, hier in Nederland volgens mij de eerste week van April.
Wat het ook mag verbruiken een Alfa moet je gebruiken.

Alfa Giulia Veloce Q2 2022 Verde Visconti, Meta
Mijn ex Auto’s
Alfa Giulia 2.0 T Super. 2017
 Alfa 159 1750 TBI S.W 2011 Alfa 159 2.2 S.W 2007 Alfa 147 2004 Volvo 480 Turbo 1994 Mini Cooper 1300 Carbarateur 1991 Mini Jet Black 1989 Mini 1987.
*

Hjcvdm
59

  • Type Alfa: Stelvio
  • **
    - Junior Alfist
Re: Alfa Romeo Stelvio/Giulia diefstaltopic
« Reactie #53 Gepost op: 21 juli 2023, 11:47:27 »
Heeft iemand uiteindelijk de Ampire  WFS400-PRO (of vergelijkbaar) ingebouwd?