!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Heb mijn Giulia 1 keer voor een beurt naar de specialist gebracht. Offerte van 1150 euro voor de 90k km beurt - geen bijzonderheden. Ik heb ‘m gelijk weer opgehaald, wat een onnozele bedragen. Zal de ‘speciale olie’ wel wezen Terug gegaan naar mijn oud vertrouwd adresje… 650 euro. Weer een extra vakantie erbij dit jaar!
Citaat van: Arnog op 25 mei 2025, 02:43:22Heb mijn Giulia 1 keer voor een beurt naar de specialist gebracht. Offerte van 1150 euro voor de 90k km beurt - geen bijzonderheden. Ik heb ‘m gelijk weer opgehaald, wat een onnozele bedragen. Zal de ‘speciale olie’ wel wezen Terug gegaan naar mijn oud vertrouwd adresje… 650 euro. Weer een extra vakantie erbij dit jaar!Wat ik mis in je mail is wat ze gingen doen voor die 1150,- euro en voor die 650 euro,Ik ben ook werkzaam bij een dealer bedrijf alleen dan Duits en wij geven voordat de auto komt aan de hand van chassisnummer ik km stand een prijsopgave op ook al vraagt de klant hier niet om, ik vindt dit ook vrij normaal, als je het huis laat verbouwen wil je toch ook vooraf weten wat het gaat kosten, maar nu weer even terug komen op het punt van Arnog, de merken waar ik voor werk hebben een Europees onderhouds systeem waar je wereld wijd in kan kijken dus als bijvoorbeeld de auto in Duitsland is geweest voor onderhoud dan kan ik dat bij mij zien, nu komt het bij regelmatig voor als ik een prijsopgave verstuur naar klanten van 950,- wat ik tegenwoordig vrij normaal vindt bij ons Longlife beurt , Intereurfiter bougies en remvloeistof, dat ik een mail krijg dat ze het bij een niet dealer voor 500 k ook laten doen, nu weet ik ook dat wij abnormale uurtarief hebben , en dat we al best veel voor dat de auto bij ons is uitgewerkt wat er normaal gedaan moeten worden, zoals openstaande recall ‘s of software update die gedaan moeten worden, controleren ik ben soms voor dat de auto bij ons het terrein op rijdt al soms meer dan een half uur met de werkvoorbereiding bezig geweest en dat wordt soms wel is vergeten door de klant, en mensen ik ben het helemaal met jullie eens dat uurtarief is bij een dealer een stuk hoger, dat heeft dus verschillende oorzaken en daar heb ik er net een van gegeven, maar wat ik ook wel er bij wil zeggen als een bedrijf iets aanbiedt van 1150, en een ander doet het voor 650 , doet die dan ook de zelfde werkzaamheden en de onderdelen van het zelfde merk.