Club Alfa Romeo
Alfa Romeo Types => De Giulia / Stelvio Club => Topic gestart door: Rohit op 1 april 2025, 01:45:02
-
Dit is mijn nieuwe Giulia 2.2 Q4 GT Junior! met Squadra Massimo van 2022!
Heel erg blij mee, maar ook sad dat ik mijn witte Giulia ga weg doen! Had hem net naar mijn smaak gemaakt maar goed!
(https://i.ibb.co/C3gD7KnF/20250329-160838.jpg) (https://ibb.co/yct7yF8J)
-
Ik zou er geen minuut rouwig om zijn dat je de witte weg moet doen om plaats te maken voor dit fraaie exemplaar. Wat een mooie kleur!
-
Schitterend
-
Heel mooie auto hoor,weer veel veilige kilometers.(https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f1ee-1f1f9.png)
-
Wow, wat een prachtige kleur! Dat heb ik nog nooit gezien bij een Alfa! Mijn mond viel open van de pracht. Echt wow! Fijne kilometers gewenst!
-
Nice! De kleur was Giallo Ocra als ik me niet vergis. Op moment staat er ook een Q in die kleur bij Prins heel vet!
Veel plezier met deze mooie wagen, denk dat je wel veel duimpjes gaat krijgen op de weg😉👌
-
Prachtige uitvoering inderdaad :o
Veel plezier met de nieuwe Giulia!
-
Mooi hoor nog nooit gezien in die kleur.
-
Kleur is ook maar ongeveer twee jaar te koop geweest, dus je zal hem ook niet veel tegen komen.
-
Thanks allen! Die Q van Prins is alweer verkocht! Deze komt ook origineel van Prins af :)
Ik heb er in die 3 jaar dat deze uit is ook nog nooit 1 gezien! Enige nadeel tegenover me witte, in het donker valt die redelijk weg.... Die witte zag je overal donker of licht haha.
-
Bij Avanti hebben ze er ook 1 staan, de GT Junior uitvoering : https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-giulia-2-0t-veloce-gt-junior-36dkm-uniek-benzine-geel-073619b1-6d06-4bae-9463-0b3ecc7b7af5. Prachtige kleur inderdaad!
-
Bij Avanti hebben ze er ook 1 staan, de GT Junior uitvoering : https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-giulia-2-0t-veloce-gt-junior-36dkm-uniek-benzine-geel-073619b1-6d06-4bae-9463-0b3ecc7b7af5. Prachtige kleur inderdaad!
Ja die is ook prachtig
-
Thanks allen! Die Q van Prins is alweer verkocht! Deze komt ook origineel van Prins af :)
Ik heb er in die 3 jaar dat deze uit is ook nog nooit 1 gezien! Enige nadeel tegenover me witte, in het donker valt die redelijk weg.... Die witte zag je overal donker of licht haha.
Daar zie je zelf helemaal niks van als je in de auto zit!
Vraag me bij dit soort kekke kleurtjes wel altijd af of die niet gaan vervelen na een tijdje. Dus ik ben erg benieuwd!
-
Thanks allen! Die Q van Prins is alweer verkocht! Deze komt ook origineel van Prins af :)
Ik heb er in die 3 jaar dat deze uit is ook nog nooit 1 gezien! Enige nadeel tegenover me witte, in het donker valt die redelijk weg.... Die witte zag je overal donker of licht haha.
Daar zie je zelf helemaal niks van als je in de auto zit!
Vraag me bij dit soort kekke kleurtjes wel altijd af of die niet gaan vervelen na een tijdje. Dus ik ben erg benieuwd!
Gelukkig zijn niet alle auto’s grijs of zwart wat ik drie jaar geleden had, en nu al weer bijna drie jaar een groene maar ik raak er niet op uitgekeken,
-
(https://i.ibb.co/CKTkB9hL/IMG-9573.jpg) (https://ibb.co/m5MLJy6p)
-
nahja Wit is niet eens een kleur hahaha! Maar daar keek ik elke dag als ik er naar toe liep toch heel graag naar! Dus ik vermoed dat dit wel goedkomt.
-
Hele mooie kleur, enjoy the ride
-
Ziet er fantastisch uit Geniet ervan! :great: