Club Alfa Romeo

Alfa Romeo Types => De Giulia / Stelvio Club => Topic gestart door: Rohit op 1 april 2025, 01:45:02

Titel: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Rohit op 1 april 2025, 01:45:02
Dit is mijn nieuwe Giulia 2.2 Q4 GT Junior! met Squadra Massimo van 2022!
Heel erg blij mee, maar ook sad dat ik mijn witte Giulia ga weg doen! Had hem net naar mijn smaak gemaakt maar goed!

(https://i.ibb.co/C3gD7KnF/20250329-160838.jpg) (https://ibb.co/yct7yF8J)
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Robert69 op 1 april 2025, 07:04:26
Ik zou er geen minuut rouwig om zijn dat je de witte weg moet doen om plaats te maken voor dit fraaie exemplaar. Wat een mooie kleur!
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Quadrifoglijoost op 1 april 2025, 07:45:09
Schitterend
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Henkmonster op 1 april 2025, 08:43:51
Heel mooie auto hoor,weer veel veilige kilometers.(https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f1ee-1f1f9.png)
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Recho op 2 april 2025, 09:05:56
Wow, wat een prachtige kleur! Dat heb ik nog nooit gezien bij een Alfa! Mijn mond viel open van de pracht. Echt wow! Fijne kilometers gewenst!
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Brams77 op 3 april 2025, 13:00:33
Nice! De kleur was Giallo Ocra als ik me niet vergis. Op moment staat er ook een Q in die kleur bij Prins heel vet!

Veel plezier met deze mooie wagen, denk dat je wel veel duimpjes gaat krijgen op de weg😉👌
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: berreber op 3 april 2025, 13:12:45
Prachtige uitvoering inderdaad :o

Veel plezier met de nieuwe Giulia!
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: MysteryAngel op 3 april 2025, 16:14:53
Mooi hoor nog nooit gezien in die kleur.
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Alfa 147 Ti op 3 april 2025, 18:51:47
Kleur is ook  maar ongeveer twee jaar te koop geweest, dus je zal hem ook niet veel tegen komen.
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Rohit op 4 april 2025, 10:44:25
Thanks allen! Die Q van Prins is alweer verkocht! Deze komt ook origineel van Prins af :)

Ik heb er in die 3 jaar dat deze uit is ook nog nooit 1 gezien! Enige nadeel tegenover me witte, in het donker valt die redelijk weg.... Die witte zag je overal donker of licht haha.
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Hjcvdm op 4 april 2025, 12:04:33
Bij Avanti hebben ze er ook 1 staan, de GT Junior uitvoering : https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-giulia-2-0t-veloce-gt-junior-36dkm-uniek-benzine-geel-073619b1-6d06-4bae-9463-0b3ecc7b7af5. Prachtige kleur inderdaad!
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Alfa 147 Ti op 4 april 2025, 12:07:06
Citaat van: Hjcvdm op  4 april 2025, 12:04:33
Citaat van: Hjcvdm op  4 april 2025, 12:04:33
Bij Avanti hebben ze er ook 1 staan, de GT Junior uitvoering : https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-giulia-2-0t-veloce-gt-junior-36dkm-uniek-benzine-geel-073619b1-6d06-4bae-9463-0b3ecc7b7af5. Prachtige kleur inderdaad!
Ja die is ook prachtig
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Robert69 op 4 april 2025, 13:15:02
Citaat van: Rohit op  4 april 2025, 10:44:25
Citaat van: Rohit op  4 april 2025, 10:44:25
Thanks allen! Die Q van Prins is alweer verkocht! Deze komt ook origineel van Prins af :)

Ik heb er in die 3 jaar dat deze uit is ook nog nooit 1 gezien! Enige nadeel tegenover me witte, in het donker valt die redelijk weg.... Die witte zag je overal donker of licht haha.

Daar zie je zelf helemaal niks van als je in de auto zit!

Vraag me bij dit soort kekke kleurtjes wel altijd af of die niet gaan vervelen na een tijdje. Dus ik ben erg benieuwd!
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Alfa 147 Ti op 4 april 2025, 14:25:05
Citaat van: Robert69 op  4 april 2025, 13:15:02
Citaat van: Robert69 op  4 april 2025, 13:15:02
Citaat van: Rohit op  4 april 2025, 10:44:25
Citaat van: Rohit op  4 april 2025, 10:44:25
Thanks allen! Die Q van Prins is alweer verkocht! Deze komt ook origineel van Prins af :)

Ik heb er in die 3 jaar dat deze uit is ook nog nooit 1 gezien! Enige nadeel tegenover me witte, in het donker valt die redelijk weg.... Die witte zag je overal donker of licht haha.

Daar zie je zelf helemaal niks van als je in de auto zit!

Vraag me bij dit soort kekke kleurtjes wel altijd af of die niet gaan vervelen na een tijdje. Dus ik ben erg benieuwd!
Gelukkig zijn niet alle auto’s grijs of  zwart wat ik drie jaar geleden had, en nu al weer bijna drie jaar een groene maar ik raak er niet op uitgekeken,
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Alfa 147 Ti op 4 april 2025, 14:27:50
(https://i.ibb.co/CKTkB9hL/IMG-9573.jpg) (https://ibb.co/m5MLJy6p)
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Rohit op 4 april 2025, 14:40:58
nahja Wit is niet eens een kleur hahaha! Maar daar keek ik elke dag als ik er naar toe liep toch heel graag naar! Dus ik vermoed dat dit wel goedkomt.
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Dalondo op 5 april 2025, 10:24:51
Hele mooie kleur, enjoy the ride
Titel: Re: Mijn nieuwe Giulia!
Bericht door: Roberto il Duce op 5 april 2025, 18:51:47
Ziet er fantastisch uit Geniet ervan!  :great: