!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Ruud_Enschede
864

  • Type Alfa: Giulia 2.2 jtd
  • *****
    - Super Alfist
Re: Montage 19 inch
« Reactie #15 Gepost op: 27 mei 2020, 11:26:41 »
Ik heb de "gewone" breedset onder een standaard Giulia diesel.  Dwz 225 voor en 255 achter met de standaard ET waarde van (geloof) 33 of 34 mm.

Heb nergens last van wat betreft aanlopen. Natuurlijk mochten de schijven een iets grotere diameter hebben maar vind het niet heel storend. Auto staat zo mooi op de wielen vind ik. Niet overdreven maar toch dik genoeg.,

Heb wel inderdaad het idee dat de auto meer onderstuurd is dan voorheen met rondom 225 dus als je echt op de limiet door de bochten gaat vind ik het minder. Bovendien heb ik iets aan topsnelheid in moeten leveren door luchtweerstand en rolweerstand. Was voorheen 242 km/h en nu iets van 235 km/h maar dat haal je maar een paar keer per jaar dus dat vind ik niet zo'n probleem. Ik heb gewoon zomerbanden erop (geen runflat) en vind het rolgeluid zeer acceptabel. Scheelt wel dat ik een diesel heb die redelijk aanwezig is. Bij een benzine versie zal het wellicht wat meer gaan opvallen