!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Long tall Nick
28

• Type Alfa: Giulia 2.0T
  • *
    - Startende Alfist
Navigatie
« Gepost op: 4 maart 2025, 10:12:55 »
Tijdens rit met navigatie aan , verschijnt er regelmatig in beeld, snellere route gevonden. als je niet snel genoeg bent om dit te annuleren pakt hij deze. Maar op vakantie , wordt je dan vaak van de snelweg afgeleid en ben je vaak nog langer onderweg.  Ik vind het vervelend dat er geen geluid bij is bij deze melding. Want als je even niet op je scherm kijkt ben je al te laat.  Is er een optie om meldingsgeluid aan te zetten ??
Guilia 2.0 uit 2017
*

Robert69
1.800

• Type Alfa: Giulia Veloce
    - Super Alfist
Re: Navigatie
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2025, 11:37:47 »
Is er geen mogelijkheid om het automatisch kiezen van snellere routes uit te zetten? Ik heb geen idee verder want ik gebruik de oorspronkelijke navigatie niet
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce
*

Long tall Nick
28

• Type Alfa: Giulia 2.0T
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2025, 09:42:08 »
Ja dit kun je uitzetten. Maar ik wil graag weten of ik van de oorspronkelijke route ga afwijken. En dan is een meld geluid handig , als je het bericht op dashboard niet gezien hebt.
*

Robert69
1.800

• Type Alfa: Giulia Veloce
    - Super Alfist
« Reactie #3 Gepost op: 6 maart 2025, 11:46:52 »
Ah oke, verkeerd gelezen. Dacht dat je heel die optie snellere route uit wilde hebben. My bad!
147 JTD 8V - Edizione Limitate
147 JTD 8V - Progression
Giulietta 1.4 MA QV-line
Giulietta QV - Launch Edition nr. 345
Giulia Veloce