!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Het is dus echt waar.
“It’s as hard as a rock and too nervous and the US guys, in particular, have given them a lot of pushback on it,” an engineering source explained.“Even when they posted their lap time on the Nürburgring, the car was very nervous and that was on cut racing slicks and more than 100kg lighter than the production version,” he said.
Langzaam aan wordt de mythe steeds een beetje minder waar....Citaat“It’s as hard as a rock and too nervous and the US guys, in particular, have given them a lot of pushback on it,” an engineering source explained.“Even when they posted their lap time on the Nürburgring, the car was very nervous and that was on cut racing slicks and more than 100kg lighter than the production version,” he said.7.39, 100kg lichter dan het productiemodel, gesneden race slicks en het gerucht ging al eerder dat het ding meer vermogen had dan standaard. Alleen al de slicks t.o.v. een straatlegale semi-slick scheelt gemiddeld tussen de 15 en 20 seconden op een vol rondje....
Ik heb ook gehoord dat de Giulia zeker een half jaar later komt, de dealers worden er een beetje bedroefd en moedeloos van...
Too often manufacturers make bold claims without providing any evidence whatsoever (Alfa? Giulia? <cough> #ShowMeTheVideoOrGTFO)